Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Aktualitky...

Asi bych tentokrát začala tím, co jsem posledně slíbila, a to fotečkami našeho obýváku po nakoupení nových stolků a vytvoření "obrazů". Tak tedy zde :-)



A teď tedy k novinkám z tohoto týdne. Tou největší asi je, že jsme Georgovi koupili auto - jen takové starší, aby měl čím jezdit do práce - až doposud jsem si totiž musela přivstát a dovézt ho tam nebo naopak on musel dovézt mě a pak jet zase zpátky a potom mě ještě večer vyzvednout. Zkrátka bylo to takový docela komplikovaný, hlavně když se potřebovalo něco během dne zařídit. Takže teď už by to mělo být jednodušší. Zde jsou tedy fotečky, jen pro informaci je to to černé (vedle v bílém bráška, co je můj :-) Dodge Stratus 2002.

..........................................................................................................

3 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Pekny. I ty obrazy se ti povedly.
    Ty auta lehce zavidim. Hlavne to tvoje bily. I kdyz ja bych radsi neco mensiho.

  2. Anonymní řekl(a)...
     

    Hezke, hezke :o) Rikas "jen takove starsi???" :o)) Mno to by se mi taky libilo ;) Milča

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    Pekny pokojicek, podzimne ladeny..A auticka taky moc pekna. Proste jako vzdycky :-).
    Ale zeptam se na neco jineho - co volby? Asi jsi nemohla volit, spise George, ale kdyby, tak koho....?A co bys rekla na Sarah Pallinovou, jestli se v tom trochu orientujes? Diky za pripadne odpovedi :-), Sonja

Okomentovat