Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Ještě žiju.. :-)

Tak toho mám tentokrát docela dost co dohánět. Nějak jsem to prostě nestíhala..
Hned po té, co tchýně s Jennifer odjely jsme s Georgem nastoupili zpátky do pracovního procesu... Nějak má v tom lednu hodně dětí narozeniny, takže mi jich dost odchází. Někteří mi budou chybět, jiní až tak ne :-) Dostala jsem čtyři nové děti, jeden z nich mi teda dává zabrat každý den.. Naštěstí mu budou čtyři už asi za tři týdny, takže už to nějak vydržím :-)
Jinak jsme měli v práci zase naší pravidelnou schůzi a také jsme si mohli podat žádost o pozici ranního manažera. I když jsem teda věděla, že moje šance jsou malé, protože vlastně nemám žádnou zkušenost, žádost jsem si podala a dostala jsem pozici Vedoucího Týmu. V podstatě se pro mě nic moc nemění, jen mi přibude o trošičku víc zodpovědností - budu vlastně takový rádce a pomocník. Když třeba někdo bude potřebovat poradit s přípravami, aranžováním a dekorací třídy, tak za mnou přijdou a já jim budu muset pomoct. To ale budu dělat o své pracovní době (ne mimo, jako to dělám se svou třídou, protože to jinak prostě nestíhám), a na tu dobu, kdy někomu pomáhám dají do mé třídy někoho jiného. Takže si tak trošku odpočinu od dětí na chvíli, což se vždycky hodí. Jak to ponesou ty děti, to už je otázka druhá....
Předchozí dva týdny jsme měli ve školce téma Povolání a tak nám jedna kolegyně, jejíž manžel je hasič, zařídila "prohlídky" služebních aut.. Přijela sanitka, hasiči a policajti.. takže tady aspoň jedna fotečka několika mých rošťáků (nejsou tam všichni..)

No, a nejsem sama, kdo byl povýšen, od 20. ledna má George vyšší hodnost, tudíž Senior Airman. A aby tomu nebylo málo, nějak mu to datově vyšlo dobře a na jaře už ho nechají zkusit si test na seržanta. Ty testy jsou hodně těžké a i když ho uděláte, neznamená to, že vám automaticky dají vyšší hodnost. Dívají se také na to, jak dlouho jste ve službě, co děláte navíc a spoustu dalších věcí. Jelikož George teprve bude mít v září tři roky, tak je trochu v nevýhodě. Ale na druhou stranu je výhodou už to, že si ten test může zkusit. Když to nevyjde, tak pak příští rok aspoň bude vědět víc..
A teď ještě ke mě. Konečně jsem se dokopala nějak hnout s tím svým vzděláním. Kontaktovala jsem paní, která se stará o stipendia pro učitelky, vyplnila jsem spoustu papírů a všechno jí to odevzdala. Když všechno vyjde, tak bych v březnu začínala první kurz k získání CDA (Child Development Associate, což je vlastně takový certifikát pro učitelky..). Celkem budu potřebovat kurzy jen tři, takže snad do konce roku bych to mohla mít..
Jinak zde ještě dodatečně přidávám fotečky z té ZOO, o které jsem mluvila v posledním příspěvečku.. Od té doby jsme žádnou takovouhle akcičku nedělali, většinu víkendů jsem uklízela, šila, nakupovala nebo jsme byli v kině. Moc doporučuji film Courious Case of Benjamin Button s Bradem Pittem, který byl teď nominován na třináct Oskarů. Moc hezké. A minulý týden jsme byli na Valkyrie, jak se Nacisti snažili zabít Hitlera, to bylo s Tomem Cruisem a taky docela dobře udělaný film. Rozhodně stojí za shlédnutí. Dneska možná půjdeme k jednomu Georgovýmu kolegovi, tak asi půjdu něco upéct a uvařit.. Když ne, tak možná zase do kina :-)

A na závěr ještě fotečky, jak to vypadá, když mají "moje" děti k obědu špagety :-)

2 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Tak Ti gratulujeme k povýšení! Vidíš, šplháš se tam pomalu, ale jistě, za chvíli budeš zástupkyní! Jinak s těmi špagetami je to ještě vynikající, Caroline je jednou měla úplně všude (to bylo v době ještě před mým nástupem...:o) a dokonce vyseli i na větráku u stropu. Máme toho někde fotku. Šílenost! Fotky ze ZOO jsou úžasný, speciálně medvědi! Měj se pěkně, pozdravuj George a užij si neděli. Co chystáš na narozky?
    Pa

  2. Anonymní řekl(a)...
     

    Z tý Jennifer už je pěkná kočka, celá máma...

Okomentovat