Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

"Výročí"


Každý, kdo mě zná, chápe, že je co oslavovat... tři měsíce jsou na mě dost.. :-) George to asi také pochopil, a proto přišel s nápadem, strávit společný víkend... Naplánováno bylo bruslení, ale o dalších podrobnostech jsem neměla páru...
Na bruslaku jsem se opravdu pobavila... George stal na bruslích poprvé, tudíž o piruety a pády nebyla nouze... ale v závěru mu to fakt šlo (fotecky dodám později - ztratila jsem fotak a tak je teď fotografem George)... - ještě ho ale budu muset naučit jezdit na kole :-)
Pak moc dobrá večeřička, menší nákup ve Victoria`s Secret (nejznámější prodejce spodního prádla v usa) - no, můj výběr měl večer na hotelu obrovský úspěch... :-) Ale George se znovu prokázal jako nenapravitelný romantik - lístky růží po celé posteli i zbytku pokoje, šampaňské... krása, ale škoda, že nám to uteklo tak rychle...

7 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Teda, teda, nestacim se divit! Co dodat? Snad jen ze gratuluji k Georgovi! :o)) Luci, mej se!
    Papa, D.

  2. Anonymní řekl(a)...
     

    To bych chtěl vidět, kde všude jste ty lístečky měli!!

  3. Unknown řekl(a)...
     

    to vousac: nechtej... :-)

  4. Dagmarka řekl(a)...
     

    Moc vam to slusi!

  5. Unknown řekl(a)...
     

    dekujeme :-)

  6. Dagmarka řekl(a)...
     

    You're welcome! :o))

  7. Anonymní řekl(a)...
     

    Luci, je to supeeeer !!! Takového romantika jen závidět!! Ne, moc vám to přeju!! Užívejte si každé společné chvilky !!!
    papapa
    Sandra

Okomentovat