Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Tak jsem zase tady...

Takže mi to zase nějak trvalo, ale už jsem tady a navazuji na předchozí příspěvek. Minulé pondělí jsem se tedy zeptala ředitelky, jestli by mě mohla dát do jiné třídy a jelikož její odpověď nebyla kladná, podala jsem výpověď a včera odpracovala svůj poslední den v Busy Bee. Celkově se mi dost ulevilo, protože ta miminka nebyla jediná věc, se kterou jsem nebyla spokojená - vlastně bych jim možná mohla i poděkovat, protože už jsem se k té výpovědi odhodlávala dost dlouho :-) V této školce mi vadila především majitelka, která prostě neodváděla dobrou práci - neměli jsme téměř žádné materiály na vyrábění (a když jsme nějaké koupily, tak nám je neproplatila), každou chvíli někdo dával výpověď, takže jsme ani nevěděly, jestli školka bude příští týden v provozu.. no, prostě jsem ráda, že už jsem pryč, i když kolegyně (hlavně Lindsay) mi budou chybět a hned dva dny po výpovědi mě ředitelka dala zpátky ke tříletým (doufala, že si to rozmyslím, protože nikdo jiný ty raubíře nechce/nezvládne/nebo s nima nebude nic dělat). Takže jsem tento týden obcházela několik center a našla jsem jednu naprosto krásnou školku. Je úplně nová, otevřená jen pár měsíců a je úplně nádherná - a dokonce mají i volné pozice pro učitelky! Takže mi paní ředitelka odtamtud bude v pondělí volat a domluvíme se na interview. Držte mi pěsti, protože tam moooooooc chci!
Jinak minulý pátek jsme měli rozlučku s kolegyní Sophii, která se stěhuje do Texasu. Poprvé jsem tedy šla bez George do baru (když nepočítám podzimní ČR). No, byla jsem jen na chvíli a stejně ještě nemůžu pít alkohol, ale bylo to moc prima. Příště ale s Georgem :-) Přikládám pár foteček. Ještě k tomu alkoholu - v úterý je můj poslední den na antibiotikách!!!! Konečně!! Docela těch devět měsíců uteklo rychle :-)
Následující fotečky jsou od Lindsay, proto ta horší kvalita.
Počasí tu máme teď krásné. V pondělí sice byla ohromná bouřka a do práce jsem jela za lijáku, hromů a blesků, ale od úterka si užíváme krásných teplot - většinou mezi 23-25°C. Takže nám nastal problém s prvním májem, protože většina stromů už kvete teď a do toho prvního asi nevydrží. Ale dám vám sem fotečku našeho bytečku zvenku, protože si myslím, že těch tu moc není a pak jsem taky vyfotila, jak nám tu krásně "kvete tráva" :-)
K závěsům zmíněným v předchozím příspěvku, jsem se bohužel ještě nedostala, ale mám je v plánu tento víkend. Zatím tedy fotečka jídelny, jak vypadá teď. Na té další je nová polička, kterou mi George přidělal nad pračku a sušičku - taky mě docela překvapil, jak je šikovnej :-)

No, tak se zatím loučím, snad zítra přihodím ještě něco z Velikonoc.

1 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Ty a Lindsay jste tam rozhodne nejhezci, jinak je to dost tradicni Amerika...:o)
    Dej vedet, jak Ti to dopadlo s tou novou skolkou, budem na Tebe myslet!
    Hodne stesti!

Okomentovat