Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Lexie Claire


A teď k miminku. Jak už většina z vás jistě slyšela, bude to holčička. Jména jsme v místním zvyku vybrali dvě - Lexie Claire, čteno [Lexí Klér], kdyby to někomu dělalo problémy :-)
Od minulého příspěvku jsem měla další ultrazvuk a prohlídku, všechno vypadá v pořádku a asi za dva týdny mám prohlídku další, kde mi budou dělat glukozní testy.
Přidávám fotečku z ultrazvuku, na té první vám tam Lexie hezky mává.
Jinak pupík mi samozřejmě pěkně roste, už jsem si musela koupit nové kalhoty, protože mi to připadá, že mi kromě toho břicha roste i zadek :-) K těhotenským modelům jsem se ale zatím nedostala :-)
No, a jinak se konečně snažíme dát nějak dohromady tu výbavičku. Tchýně by měla posílat šek na postýlku asi příští týden, tak to pak budeme objednávat a my jsme zatím koupili kočárek. Je v podstatě takový multifunkční, což se mi líbí. Sedadlo se dá sklopit do úplně vodorovné pozice, takže si tam malá bude moct lehnout, později to má pak ještě další dvě pozice a ty jsou už na sezení. A když je to v té pozici na sezení, tak si do toho můžu zasunout i autosedačku.
Tady nějaké fotečky. Ta spodní část, která má mimochodem také tři polohy, přičemž jedna z nich je také úplně vodorovná, na zakrytí nožiček, ale to vám pak vyfotím, až bude v provozu :-) Zatím s ním jezdíme akorát po domě :-)


5 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Tak bezva, hlavne, ze kocar bude! (A bude taky cerveny?) Jinak jsem rada, ze dalsi kontrola za vami a v poradku. Priste ti daji takovy nechutne sladky syrupek... Bon apetit! :o) D.

  2. Unknown řekl(a)...
     

    jo jo, kocar bude cerveny, kdyby to byl treba na pristi pokus kluk, tak to porad totiz taky pujde :-) Mela jsem teda zalusk na ten samej v syte ruzove, ale George mi ho nedovolil :-(((
    No jo, o tom syrupku jsem uz slysela, mam se na co tesit :-) Jeste mi ale budes muset doporucit nejakeho toho Sparkse, abych tam pak mela taky co cist, az tam budu cekat :-) Videla jsem od nej akorat filmy a knizku jsem koupila tchyni, ale ne sobe :-))

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    No Lucko, kočárek je moc krásnej, ale doufám, že tam máte lepší terén než v Čechách. Tady ho má jedna paní ten samý a nadzvedává ho nohou i po chodníku když je "vyhřezlá" dlažební kostka.
    Bříško máš hezký, sluší ti to! J.

  4. Unknown řekl(a)...
     

    Janee, moc diky, jste si jista, ze kocarek je ten samy?? Me si prijdou vsechny hrozne podobny, tenhle jsme uz trochu ozkouseli a prave se nam na nem moc libilo, jak se s nim krasne a jednoduse jezdi. No, kdyby to byl nahodou ten samy, tak zadny dlazebni kostky tu nastesti nikde nemame :-))

  5. Anonymní řekl(a)...
     

    Možná není úplně ten samý, ale když vidím ta kolečka, konstrukci - multifunkční, tak na 90% je to ono. Ale to máš úplně jedno, když se s tím vaším jezdí dobře a nemáte "kočičí hlavy", tak o nic nejde.
    To víš, člověk se neubrání brát to ze svého pohledu, tady jsou chodníky i silnice v žalostném stavu tak si holky kupují spíš teréňáky. Prostě větší kola. J.

Okomentovat