Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Letem světem..

Tak jsem to tady po dlouhé době trochu překopala. No, moc nadšená z toho nejsem, ale už se mi v tom nechce víc rejpat, strávila jsem na tom několik hodin i tak.. Třeba za pár týdnů budu mít zase náladu a trošku to opravím, uvidíme.. :-)
A teď zas trošku letem světem, jak se máme, co děláme.. Když tu byla tchýně, rozhodli jsme se jet na okružní jízdu po řece Oklahoma (kterou si tu mimochodem sami udělali, aby tady aspoň něco bylo :-). Bylo to docela prima, až na to, že docela foukalo, ale Lexie si ani nestěžovalo, tak to asi zas tak hrozný nebylo. Po lodičce jsme vyrazili do muzea oklahomské historie - tchýně tam pak Lexie koupila takovýho králíčka plyšáka, to asi aby pak věděla o co jde, až jí ho děda Vousáč udělá na leču :-) Ježiš promiň, Ivano :-)))
Další novinkou, pro vás jistě úplně bezvýznamnou :-), je, že Lexie už skoro dva týdny spí ve svém pokojíčku. Večer jí vždycky rozsvítíme tu její želvu, aby tam neměla tmu jak v pytli a docela jí to jde, jen k ránu musím vstát a dát jí dudlíka, aby si ještě na chvíli zdřímla a já nemusela vstávat už kolem páté nebo šesté ráno.. :-)
Také se nesmím zapomenout zmínit, že Lexie v úterý byly přesně tři měsíce.. je mi jasný, že se ani nenadějeme a budeme slavit rok, jako Dášin Buclík :-)
Minulý týden mi nějak proklouzl mezi prsty, jediný co si z něj pamatuju je, že jsem šla nakupovat a při té příležitosti se podívat za prckama a holkama do školky.. já jsem si popovídala a Lexie se pokoukala kolem a zjistila jsem, že nějak moc hezky rosteme a za chvíli už snad i doženeme mimča mnohem starší - jak do výšky, tak asi i do váhy, jen aby to pak holka hezky vyběhala, až se naučí chodit :-)
Včera u nás byl pán a paní z realitky a podle všeho to vypadá, že od příštího pátku bude náš baráček na prodej. Bohužel na tom nevyděláme, právě naopak.. ale asi to zas bude míň starostí než s pronajímáním. Tak držte palce, ať rychle najde nějakej slušnej zájemce.. a jelikož nám tady tenhle týden docela slušně řádila tornádka, budeme si pořizovat ještě novou střechu, než to prodáme.. odnesli jsme to kroupama o velikosti pinkpongáčů (George tvrdí, že tenisáků, tak si vyberte.. byly pěkný..) Naštěstí střechu budeme mít novou zdarma, zaplatí ji pojišťovna, a o část, co bychom měli platit my, se postará pokrývač. Bez pojištění by nás to vyšlo asi na $12,000 (asi 230,000Kč).
Příští úterý jedu s Lexie na základnu. Musíme odevzdat zdravotní karty, abychom konečně mohli dostat papír s datem, kdy budeme odlétat do toho Německa. Až dostaneme ten papír, tak také budeme moci naplánovat, kdy si přijedou stěhováci pro nábytek, auto a tak..
Na závěr vám sem ještě dám fotečku loupáčků, na které mě nalákala Janee, abyste věděli jak si tady pečeme.. Georgovi moc chutnají, dokonce tolik, že je musím dělat pomalu obden :-)
No, a to bude asi všechno.. nějak z toho mám místo sloupku román.. :-)

3 Komentáře:

  1. Janee řekl(a)...
     

    Tvoje tchýně se mi Lucko moc líbí. Sluší jí to, vypadá mladě. Ale už jsem to asi kdysi psala.
    A "růžovka" je taky echt!
    PS: na kus žvance se chytnou vždycky, vid?:o))

  2. Unknown řekl(a)...
     

    Díky, tchýně je prima.. hispánci prý stárnou pomaleji než běloši, a asi na tom něco bude.. tchýně ročník 59

  3. Unknown řekl(a)...
     

    jo, a láska opravdu prochází žaludkem :-)))

Okomentovat