Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

To všechno odnéés čas... :-)

4 Komentáře:

  1. Janee řekl(a)...
     

    No však jsem to říkala hned jak se narodila, že je to celá máma!:o)

  2. vousáč řekl(a)...
     

    Celá máma a celý dědek!!! Podle nosu.

  3. Dagmarka řekl(a)...
     

    Jasan! Děda se v ní najde stoprocentně!

  4. Annie řekl(a)...
     

    Nazdárek! To je ale podoba!!! Ale mě to bylo jasný od první fotky:D Mám taky svůj malý klon:D
    Luci, to jsem fakt ráda, že se líbí! Snad dlouho vydrží:) I kdyžLexie roste jako z vody...tak uvidíme:)
    No a já hlásím, že v úterý jde ségra na císaře...chuděra má Kubíka hlavou nahoru a navíc má úzkou pánev...před týdnem byl váhový odhad 3400g a to by už nejspíš neporodila ani kdyby byl hlavičkou dolů...
    A ještě se musím podělit o jeden šok, který se stal v pátek a vydýchávám to ještě teď...byly jsme v Č. Brodu pro příze a při cestě nazpět jsme čekali na peroně(je tam velkej asi jako v Kolíně jen na konci je přejezd pro invalidy a kočáry ve výšce kolejí). Neli byla asi 3m ode mě a hrála si. vzadu za námi čekal vlak na odjezd-když se rozjížděl, tak jsem na Nelču houkla, A´t jde ke mě, ale ona udělala pravej opak a rozběhla se na opečnou stranu k tomu bezbariérovýmu přejezdu. Strojvedoucí si toho všimnul a dupl na brzdu, ovšem Neli se rozhodla zabočit na ten přejezd! a Ještě přidala, mrška...no, abych to zkrátila-já nasadila sprint a chytla jsem ji asi metr před vlakem...ufff...od tý doby má slečna útrum a fakt jí na volno nechám jen u domu. Potvora neposlušná...To samý prý jako dítě udělal i její tatínek...:( asi něco dědičnýho...

Okomentovat