Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

23.září - tatínkové slaví narozeniny

Jelikož můj taťka i tchán slaví narozeniny ve stejný den (narozeni i ve stejném roce, takže těžko zapomenout jak na jednoho tak na druhého :-) probíhaly oslavy.
Blahopřání v ČR jsem se bohužel mohla zúčastnit pouze telefonicky, ale z USA posílám i pár fotecek.
Musela jsem zastoupit babičku a upéct dort a nutno podotknout, že jsem jí byla silnou konkurencí.. :-)
Dort všem moooooooc chutnal!
Takže tati, všichni Ti odtud přejeme všechno nejlepší!!!

6 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Díky za gratulaci, samozřejmě ji opětuji zpět za velkou louži taťkovi. Dort je pěkný, jestli je i tak dobrý, jak vypadá...Dneska jedeme na chalupu, takže budeme až v pátek večer, kdyby sis chtěla povídat...Blahopřání došlo v pondělí.. díky. Zdravím všechny!!

  2. Dagmarka řekl(a)...
     

    Teda to zari proste zari! :o)
    Moje maminka mela narozeniny a ve stredu Mike. Tak at vsichni zijou! Hodne zdravi!

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    já to říkám že září je nejkrásnější...:-)))

  4. Anonymní řekl(a)...
     

    jasně, at žijou děti našich rodičů!!!! J.

  5. Dagmarka řekl(a)...
     

    Mike jeste dodava: A rodice nasich deti...! :o)
    Luci, tak uz jenom ...kolik?... 20 dni? To uz ani nejsou tri tydny!!!
    Tesime se. Caro je zvedava. :o)
    Tak zatim pa, mej se moc fajn a at to pekne utika! D.

  6. Unknown řekl(a)...
     

    no jo, Dasi, uz je to za chvilku, nemuzu se dockat.. a rekni Caro, ze jsem taky zvedava.. :-)

Okomentovat