Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Obrázek


Jako každou chvilku, tak jsem i ve středu psala Georgovi dopis (3 týdně). Většinou mu tam přiložím nějakou tu fotečku, aby věděl, co se děje a taky aby nezapomněl, jak vypadá jeho milovaná žena.. tentokrát jsem si s tím kapičku pohrála (nahotinky by ho mohly dostat do problémů a musel by si pobyt ve výcvikovém táboře prodloužit) a myslím, že se mi to docela povedlo.. :-)
A tady jsem já, jak si mě George nakreslil..

5 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Cauky Luci, obrazek se ti opravdu povedl jsi moc sikovna. A recept na babovku bys mohla napsat i me ;-). Vypada super.

  2. Dagmarka řekl(a)...
     

    Luci, mockrat diky za navstevu! (Uz je nam smutno!!! A to mame pul sedme vecer a Ty jsi odjela v pul pate... :o) Bylo to moc prima, az na ty zhave chvilky s Caroline, za ktere se jeste jednou moc omlouvam. Ale videla jsi aspon pricinu (ktere se delaji boule za usima :o). Dekujeme take za vsechny darecky!!! Snad to sklenicky i Misa rezy prezily... A hlavne doufam, ze budes mit "GREAT TIME" s Georgem. Pac a pusu, Dasha &spol.

  3. Dagmarka řekl(a)...
     

    Novinky z bojiste:
    Caroline na nas rvala, jecela mi do obliceje uzasny sprostarny, tak jsem ji chytla za ruku a chtela ji povedet co a jak a ted tam pry ma modrinu a povi to mamince, tak cekam, kdy pujdu k soudu. :o) Veselo, jo veselo... Uz je po pul desate, stale je tu dusno... No proste hruza. To jen abys byla informovana. :o) Uz jsme oba na prasky. Ale jeste porad dychame z posledniho. papa... Jeste jednou mockrat diky za vsechno.

  4. Unknown řekl(a)...
     

    Ahoj Dasi, diky za telefonatek dneska, moc rada jsem s tebou mluvila.. samozrejme me nezapomen informovat o dalsich novinkach, drzim pesti :-)

  5. Dagmarka řekl(a)...
     

    My drzime pesti hlavne Tobe! At uz se vam vyresi trable. Snad neco najdes!!!! Hodne stesti!

Okomentovat