Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Medovník

George se rozhodl, pozvat k nám několik svých kamarádů z letectva na páteční odpoledne. Tak jsem ve čtvrtek upekla medovník. Jenže můj drahý ve čtvrtek večer přišel s tím, že si to rozmyslel a chce být jen se mnou. Tak jsme medovník snědli sami.. :-) V sobotu večer padl poslední kousek... :-)

5 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Ahoj Luci! Pisu tak nejak kvuli pocasi... :o) Nam snad konecne polevily deste (uz to trvalo tyden vkuse.) Dneska poprve sviti zase slunicko, tak je hned lepsi nalada. Co u vas? A co rodice? Vis neco? Pry ta vichrice radi. Nasim vypinal proud a jelikoz maji jen akumulacky, tak pekne mrzli. Snad uz se to uklidni... Mej se, pa, D.

  2. Unknown řekl(a)...
     

    Ahoj Dasi, no, nam se tohle desivy pocasi docela vyhlo, parkrat zaprselo, ale jen prehanky.. Nasim budu volat az zitra, ale verim, ze je vsechno v poradku a vousac te bude urcite informovat.. :-)

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    Nejen, že mrznu, ale držím dietu, otevřu stránky a koukne na mě medovník!!! To bych zakázala!!J.

  4. Anonymní řekl(a)...
     

    Ahojky Luci,
    medovnik vypada nadherne. Urcite i tak chutnal... Ja jsem se o nej nedavno taky pokousela, nedopadl spatne, ale preci jen jako "z cukrarny" nebyl. Mas nejaky special recept? Kata Ex.

  5. Unknown řekl(a)...
     

    Ahoj Kato, moc diky, tady je odkaz na ten, co delam ja, je takovy asi nejjednodussi - platy se mi fakt pect nechce :-) Tak at chutna :-)
    http://dadala.hyperlinx.cz/hypsladkuch/med/medh.html

Okomentovat