Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Florida

Tento víkend jsme si s Georgem udělali malý výlet na Floridu, konkrétně Pensacola Beach. Je to od nás jen dvě hodinky cesty autem.



Téměř celý den jsme strávili na pláži, která byla naprosto úžasná. Takhle krásné moře jsem ještě v životě neviděla, no prostě jako z filmu...


No, a nakonec jsem si spálila jen levé ucho :-)

Z pláže jsme si zašli na výýýbornou večeřičku... jako předkrm jsme měli Calamari a Ústřice zapečené se sýrem a jako hlavní chod jsem měla rybu Mahi-Mahi a George platýze.. no, na dezert už jsme neměli místo :-)





Jelikož druhý den foukal docela studený vítr, rozhodli jsme se pro výlet do města Mobile, kde jsme si zašli na film do Imaxu a cestou domů na večeři..

Závěrem snad jen to, že ten výlet se nám tak moc líbil, že si ho hodláme ještě jednou zopakovat, než se přestěhujeme do Oklahomy.

1 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Teda hezky pekne, Luci. Vypada to jako spousta zabavy, more vazne jak z fotek katalogu! To jsem rada, ze jste si to uzili. Mejte se, D.

Okomentovat