Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

mňam mňam..

Když Dáša květákový dort, tak my kuřátko.. :-)

9 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Netrumfuj, jo?! :o))Nahodou my mame dneska taky kure. :o) Nevim, jestli to znas, ale myslim, ze je to dobry napad a je to moc dobre. Nadivka do kurete se neda do kurete :o) ale misto toho do paprik, ktere upeces v pekaci s kuretem, aby nasakly stavou. (Muzou se dat az kdyz uz je kure trochu upecene, ony by se asi jinak prepekly.) Mne to moc chutna. Zrovna jsem to dodelala, budeme to mit k veceri. Z komentaru na P. bych snad mela skoro mit pocit, ze lzu, prehanim a ja jsem ta zla, ne?! Ach jo.... Ony pisi o nasich vzkazech mezi nami dvema, ale co vsechny ty ostatni? Viz moje ptani se, jak se maji (asi 3x...)Uz to fakt asi nema cenu vubec resit.
    Pa, Luci, mej se pekne.
    D.

  2. Unknown řekl(a)...
     

    Dasi, papriky plnim ryzi s mletou a delam k tomu rajskou, s kuretem jsem to jeste nezkousela... ale diky za tip :-)
    No, na ty komentare ja uz naprosto nereaguju, nema to cenu, stejne si to vzdycky pretoci jak se jim to libi..
    Dneska mi od Tebe prisly pudinky, moo c dekuju.. :-)
    Mejte se krasne, Luci.

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    No s ryzi, jasne, ty jsou moje oblibene. Akorat my nedelame rajskou, ale bud je peceme a je z toho takova ta stava a nebo delame takovou omacku paprikovou. :o) Tohle je trosku jine, proste jako papriky s nadivkou. Cechum to moc chutnalo, teda podle toho, jak to pekne spapali a jak to chvalili. :o) To jsem rada, ze pudinky dorazily. Musim vymyslet neco na zitrek, kdybys mela nejaky napad na veceri a dezert, dej vedet. :o) Retigova by z nas mela radost, vid... :o) Pa

  4. Anonymní řekl(a)...
     

    A co takhle rokforové karbanátky? J.

  5. Unknown řekl(a)...
     

    hmmm, to zni dobre.. :-) to by Georgovi chutnalo, on ma rad karbanatky.. :-)

  6. Anonymní řekl(a)...
     

    Jezis, no jo! Ze ja na ne nevzpomnela driv! Ale dneska budu delat pizzu a prave smolim nejaky epesni dezert podle jednoho ceskeho casopisu. Snad se mi to povede... Tak vareni zdar!

  7. Anonymní řekl(a)...
     

    Koukám, že se to tady zvrhlo v Prima vařečku...:-))

  8. Anonymní řekl(a)...
     

    necht se Vousáč zapojí a může z toho být:"kluci v akci" :o)J.

  9. Anonymní řekl(a)...
     

    Já bych vás ještě naučil vařit.

Okomentovat