Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Zprávičky

Tak jsem zase tady, opět s nějakými zprávičkami. Největší novinkou je asi to, že mi v pátek konečně přišla "Zelená Karta" - škoda, že to ani nemůžu jít oslavit, snad jen pomyslně :-)
Pondělní pohovor, o kterém jsem se zmiňovala v předchozím příspěvku, mi moc nepomohl. Mělo jít o Zákaznický servis atd., a nakonec se z toho vyklubal prodej kosmetiky do obchodních domů. A na to já moc nejsem, takže zatím zůstávám ve školce. Asi začnu volat do jiných škol v okolí, jen abych se z této dostala - kolegyně mi sice budou chybět, ale nic jinýho asi ne :-)
Na sobotu jsme měli v plánu výlet do akvária v Tulse, ale nakonec jsme nejeli, protože byla nějaká zima. Takže až o jiném víkendu.
Dnešek jsem měla takový tvořivý, jelikož jsem si včera koupila látečky na polštářky do obýváku. Tudíž jsem téměř celý den šila (na fotečce jsou jenom dva na ukázku, celkově jsem ale udělala čtyři). A když jsem nešila, tak jsem vařila. Dneska jsem mimo jiné udělala výborný domácí čokoládový pudink.
Také přikládám fotečku želvičky, co jsem tento týden vyrobila s dětma (ta na fotce je teda moje, děti je tak krásný neměly, ale radost z nich měli i tak obrovskou :-)

0 Komentáře:

Okomentovat