Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Z tohoto týdne


Tak je za námi další týden, už čtvrtý bez George. Všechno v pořádku, nic moc se neděje. V pondělí máme ve škole schůzi, tak doufám, že vyhraju $50 za nejhezčí třídu :-) Dám vám vědět.
Včera jsem tady měla na návštěvě Heather, uvařila jsem nám večeři a popovídaly jsme, no prostě prima večer.
Dneska jsem v podstatě celý den šila, konečně jsem se dokopala k založení závěsů v kuchyni a udělala jsem povlaky na malé polštářky do ložnice. Fotečky přidám, až to bude všechno hotový. Zítra převlíknu nit a vrhnu se asi na hnědou, takže závěsy a normální polštáře do ložnice. Aby to tu George měl hezký, až se vrátí.
Když jsme u George, tak takovou menší novinkou je, že byl požádán vystoupit v nějakém peruánském pořadu o peruáncích sloužících v americké armádě, letectvu atd. Takže z něj snad nakonec ještě bude slavná osobnost :-)))))
A to je asi prozatím všechno, jdu si připravit těsto na linecké, abych ho zítra mohla Georgovi upéct - já vím, moc ho rozmazluju, ale dokud můžu, tak proč ne :-)

0 Komentáře:

Okomentovat