Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Už len 82 dní, prosím nezabudni, že sa kráti...

No, tak asi tak nějak bych to viděla.. i když se tedy zatím moc nekrátí :-(
Georgovi se v Peru daří dobře, několikrát jsme si volali (dokonce jsem si kvůli tomu i pořídila pevnou linku, přikládám fotečku), takže jsem se i dozvěděla, že jelikož jim částečně slouží i jako překladatel, našel se na první stránce novin a jeho babička ho viděla v televizi (samozřejmě byla v šoku a volala hned tchýni). Včera měli volno a mohli jít mimo základnu, takže si prý nakoupil nějaké drobnosti (všechno je prý strašně levné) a došli si na oběd - samozřejmě ale říkal, že mu chybí moje vaření :-)
U mě osobně nic moc nového, teď jsem se vrátila z kola a posekala jsem trávu, takže hned jak to tu dopíšu, letím do sprchy :-)
Zítra začínáme ve školce celoměsíční téma: "Náš Svět", takže už se těším, protože jsem si od George nechala nakreslit mapu světa přes celou zeď, kam budu umísťovat výrobky dětí. Tak až tam něco bude, vyfotím :-)
Dneska jsme chtěly jít s holkama z práce do kina na film Sex and the City, ale jelikož je všechno už od pátku vyprodáno (no jo, je to trhák :-) tak půjdeme až v pondělí.. už se těšíme - půjdeme do jednoho pěkného kina, kde jsme si zarezervovaly speciální lístky na balkoně, který je vybaven i barem a restaurací, takže to bude prima akce :-) Snad nezapomenu fotit :-)
Tak se zatím loučím :-)
P.S.: Už se jen 82x vyspinkám a je tu :-))))))))))))

0 Komentáře:

Okomentovat