Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Se zpožděním

Předem se moc omlouvám, že jsem nestihla v neděli napsat, ale celý minulý týden jsem strávila v posteli. A ne sama. Bohužel to ale nebyl George, kdo mi dělal společnost, nýbrž horečka. Ale naštěstí jsem se z toho vypotila a už je mi dobře. Týden ve škole utekl docela rychle, a to hlavně díky tomu, že se zítra nejde do práce kvůli státnímu svátku - Den Nezávislosti.
Dnešek měl být takový pohodovější den, negativní věcí ale bylo to, že jsem měla celý den ve třídě tatínka jedné holčičky (uvažují o přihlášení a tak si to chtěli vyzkoušet, což chápu, ale proč tam tatínek musel být celou dobu s ní, to už mi do hlavy nejde, hlavně když se na holku může dívat z internetu, protože máme po celé škole web camery.. ) - takže byly kvůli němu akorát všechny děti rozjívený a vůbec neposlouchaly.. No jo, ale už je to za mnou. Teď už se akorát těším, jak si užiju svůj třídenní víkend. V plánu mám šití uniforem a kapsáře, uklízení, projížďku na kole po delší době, a tak.. no, pro většinu lidí nuda, ale já se těším, až to budu mít hotový :-) Až to všechno dodělám, tak snad přidám i nějakou tu fotečku..
George se má zatím pořád dobře, snad to tak i zůstane -včera mu přišel balíček s lineckým, tak ještě aby si stěžoval :-) Níže přidávám video, ve kterém se na něj můžete podívat. Také mi přišel email, že obdržel cenu "letce čtvrtletí", takže máme radost, protože to je velké plus až se bude George nechávat testovat na vyšší hodnost.


1 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Zase jsem se po delší době dostala k novinkám na blogu - překvapila mě nová úprava. Ale stále se to hezky čte :-). Přeju tradičně vše nej - vypadá to, že ač je manžel pryč, zatím to jde a také v práci že se daří. Tak jen tak dál :-)/já mám za sebou měsíc práce s dětmi jako animátor v Chorvatsku, takže dokážu obdivovat tu nápaditost, která je vidět v tvé práci/. Přeji pěkný den, Soňa

Okomentovat