Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Nástěnky pro Dášu :-)


Tak tady přidávám nástěnky, na přání Dáši. Toto jsou tedy zatím jen dvě ze tří a ještě ne úplně hotové, pořád je to všechno v procesu. Na té vlevo jsou základní informace o mé třídě, příprava na současný týden, jídelní lístek a třídní zpravodaj. Na té druhé (a kolem ní) je pár výrobků z posledních dnů, takže ta se v podstatě pořád mění :-)

P.S.: Na volání pomocný linky jsem se vykašlala, jelikož hned jak jsem přišla v pondělí do školy, dozvěděla jsem se, že jedna kamarádka použila tu samou barvu a stalo se jí to taky, takže bych jim asi stejně neřekla, co ještě neslyšeli a na nějakou náhradu si stejně asi můžu nechat zajít chuť :-)
Prý se to vymyje, tak uvidíme :-)

5 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Co jste to lepili na ty kukurice a ananasy??? A to jsi vystrihovala kazde to pismeno extra? To muselo dat teda prace!!

  2. Unknown řekl(a)...
     

    jo, kazdy pismenko zvlast.. a to jich mam jeste po tride spoustu - jmena center apd.
    na kukurici jsme lepili popcorn a na ananasy jsem nastrihala na ctverecky "tissue paper".. :-)

  3. Annie řekl(a)...
     

    Ahooooj Luci! Dneska mi dorazil balíček! MOCKRÁT TI DĚKUJEME!!!!!! Jsou krásňoučký...My budeme mít ale frajerku:)jo a zrovna jsem kojila a Milan otevřel přáníčko a rozesmálo mě taky! Fakt super!!!

    Koukám, že se pěkně činíš, jsi šikulka! Já jsem aktuálně ráda, že vyperu, uvařím, umyju nádobí a obstarám pídě a Andyho...Dnes jsem poprvé doma bez Milana, tak uvidíme, jak to klapne:) Ale jsem teda vyřízená dokonale...Jak jsi mohla v práci zvládat tolik miminek nechápu...:)

  4. Anonymní řekl(a)...
     

    Lucinka si to umí zorganizovat..:-)

  5. Unknown řekl(a)...
     

    Pořádek musí bejt.. :-)

Okomentovat