Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Slibované fotečky z minulého týdne :-)



************************************************************************************

6 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Fotky krasny, jste uzasne vanocni! Moc vam to vsem trem slusi! :o) I ty u stromecku jsou krasny! (Facebook). Vazne Ti to evidentne svedci, slusi Ti to moc.

  2. Annie řekl(a)...
     

    Ahojky! Moc vám to sluší!!! Jen Benji mi tam chybí:)Už se ti to blíží, co?! Jak se cítíš? A bříško máš krásný! Pak se přeměř přes pupík a schválně, kdo bude mít větší:) měla jsem 120cm...uf
    Hrozně to letí...Neli už je 16 měsíců a každým dnem Neli přibyde bratranec-švagrovka už 2 dny přenáší...no a hlavní novinka-moje starší ségra čeká! teď už je v 18. týdnu a tak už umírám zvědavostí, co to bude:) zas mě prcek volá...Ona se prostě nezastaví a se spánkem je to stále špatný...
    Tak se opatruj a zatím papa:)

  3. Janee řekl(a)...
     

    Moc krásný fotky! Jak už jsem jednou psala...:o))

  4. Dagmarka řekl(a)...
     

    Luco, planujete ten vylet do Frisca jeste pred Vanoci a nebo az po? Ja jestli mam posilat darecek nebo Ti ho muzu predat osobne. Mej se pekne, at zada neboli!

  5. Unknown řekl(a)...
     

    Dasi, do toho Frisca to planujeme az po vanocich, co jsme tak koukali do kalendare, tak asi 9. ledna, ale jeste ti to potvrdim :-)
    Moc dekujeme za vanocni pranicko, uz visite i u nas :-)

  6. Dagmarka řekl(a)...
     

    Je, tak jeste ze jsem se zeptala, ja nejak zila v domneni, ze jeste pred svatky. My taky dekujeme za krasne prani - mam vas v kuchyni. (Tam jsem nejcasteji. :o)

Okomentovat