Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

A teď k Lexie..

Už se nám to blíží... jak Dáša psala, už to máme pod stovkou.. :-)
Před pár víkendy jsem se vrhla na šití a vyrobila jsem hned několik těch spacáčků, co jsem dělala posledně (jeden pro nás a zbytek pro kamarádky). Tady přikládám fotečku toho našeho.
No, a jelikož už tady Lexie za chvíli bude, musíme trochu hnout s těmi nákupy. Kromě několika drobností došlo i na autosedačku, "hrací dečku" a postýlku, kterou jsem sice vybírala, ale je od Georgových rodičů. Rozhodla jsem se pro bílou, která se dá v budoucnu přestavět do normální postele, takže už pak jen budeme muset koupit matraci :-) Fotečky jsou jen z internetu, protože kromě té dečky jsem všechno objednávala na internetu (tento týden) a samozřejmě to tu ještě není.

Jinak tento týden jsme také měli pohovor na hodiny rodičovství, kam jsme se přihlásili. Během příštího týdne by nám měli volat a domluvíme se na dnu, který se nám bude hodit. Hodiny jsou jednou týdně na tři hoďky. Je to skupinová akce, nejdříve společně povečeříme a pak už se budeme "učit". Během tohoto "kurzu" bychom se měli naučit, jak se starat o miminko, ale také jak udržovat náš vztah a podobně (jak spolu mluvit, jak zvládat konflikty, jak být lepšími rodiči a jak udržovat zábavu, přátelství a blízkost ve vztahu - takhle to mají na letáku :-).
Kamarádka na ten kurz chodila se svým manželem a moc je to bavilo. Při každé návštěvě také získáte peněžní poukaz do miminkovského obchůdku, který mají přímo tam, takže si zadarmo budeme moct pořídit další věci, které ještě nemáme a budeme potřebovat. Tak vám pak dám vědět, jak to všechno vypadá. Tady je odkaz na jejich stránky, kdybyste se chtěli mrknout: http://www.familiesok.org/index.htm (Ta černoška v tom videu je moje učitelka z jarního semestru :-)
No, a jelikož Vánoce už jsou za rohem, tak na příští sobotu jsme objednaní u foťáka na nové fotečky na přáníčka :-)

4 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    To je skok v pocasi, co? Mozna odpo dojde na Tvuj "pytel"! Rano byla takova zima, ze jsem musela Danice dat celou kombinezku, aby byla radne zabalena. Ale asi ji bylo dobre, protoze na prochazce krasne usnula! Postylka je jak pro princeznu a je taky dobry ten ulozny prostor, toho neni nikdy dost! Budete kupovat i nejaky dalsi "mimi" nabytek nebo pouzijes normalni? D.

  2. Unknown řekl(a)...
     

    to mi povidej Dasi, tady je k tomu jeste takovy fujavec, ze nas ani reditelka nenechala jit ven, tak jsem cely den musela s detma tvrdnout uvnitr..
    Ten ulozny prostor se mi na te postylce libil asi nejvic (a take samozrejme to, ze z ni pak muze byt i jednoluzko s nocnim stolkem - vetsina tehletech postylek se da predelat do full size a kdo na to ma misto, ze jo :-) Taky je prima, ze ten budouci nocni stolek je navrchu na prebalovani, coz se samozrejme hodi :-)
    No, nabytek jeste budem nakupovat, mam to uz vybrane na internetu v Ikee, akorat pro to teda budem muset jeste zajet do toho vaseho Frisca, protoze blizsi Ikea tu neni :( Vybrala jsem tam takovou knihovnicku, "dresser" se trema suplikama a pak jeste takovou peknou polici a houpaci kreslo, snad se uvezem :-)
    Pak ti dam vedet, az budem vedet, kdy tam pojedem, treba bychom se mohli stavit na kafe nebo v Ikee spolecne na Swedish meatballs :-)))

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    Tak dej hlavne vedet aspon dva dny dopredu. Dik! Houpaci kreslo jsem odtud chtela taky, ale bohuzel. Do dnesniho dne nic! Takze si krasne nicim zada u kazdeho krmeni. No , i kdyz ted uz si Danica obcas drzi lahvicku sama, takze u ni jen lezim na posteli.
    D.

  4. Unknown řekl(a)...
     

    Neboj, dame vedet, hned jak to nejak naplanujem, rekla bych, ze minimalne tyden dopredu to vedet budem :-))

Okomentovat