Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Už mám zase co dohánět :-)


Nějak to utíká, ani nevím jak.. už je to zase pomalu měsíc, od mých posledních příspěvků. Tak abych se na to vrhla :-)
Během toho měsíce jsme si pořídili bezpečnostní systém. Hned se cítím o trochu lépe, i když posledně, když to George ráno zapomněl vypnout a otevřel dveře, ani mě to houkání nevzbudilo :-) Asi týden po té, co nám to tu nainstalovali, vykradli jednoho z Georgových kamarádů a dva dny po té dalšího. Ti ale bydlí úplně v jiné části města, ale i tak.
Jinak jsme tu také měli opraváře na naši chuděru myčku. Ta naše stařena je z roku 1985. Tudíž je starší než já. Problém byl v tom, že do ní tekla voda ze dřezu a neodtékala, takže to pak začalo pěkně smrdět. Tak jsme ji ani nepoužívali a jelikož s koupí domu jsme dostali záruku na všechny spotřebiče, začala jsem vyřizovat, co bylo potřeba, aby se na to někdo mrknul. Tak tedy přišel opravář, já jsme po hoďce vyplázla $100 a bylo to. Prý je v háji těsnění a motor, protože na něj odkapávala voda (no, a samozřejmě to stáří taky.. ). Oprava by prý vyšla na $400, což by platila ta společnost, která poskytuje tu záruku, ale i opravář si myslel, že to nemá cenu opravovat a že by nám radši měli dát peníze na novou myčku. V to jsme doufali. Bohužel, týden na to byl opravář zpátky s novým motorem a těsněním. Tak ta naše stará kraksna pořád jede :-) Po daních snad ale koupíme novou, snad to tahle do té doby dohrká :-) Vedle přidávám fotečku toho našeho muzejního úkazu a také jsem vám vyfotila naši ledničku, co jsme si kupovali v srpnu, myslím, že jsem to sem ještě nedávala.
Minulý týden také po nějakém čase došlo opět na imigračáky. Pro ty, co to neznají, pravidla jsou totiž taková: žádáte-li o Zelenou kartu před druhým výročím sňatku, karta vám je vydána jen na dva roky, s podmínkami. Po dvou letech si musíte požádat o odebrání podmínek, prokázat, že manželství nebyl podfuk, zaplatit krásných $545 a čekat, jestli vám pošlou kartu novou. Podle oficiálních webových stránek, vyřízení žádosti trvá šest měsíců, přičemž zažádat o novou kartu si nemůžete dřív jak tři měsíce před jejím propadnutím. Tudíž, jestli tomu rozumím správně, budu tu tři měsíce s propadlou kartou. To samo o sobě by ani nebyl problém, kdyby se v Oklahomě nevydával řidičák jen do toho samého data, kdy vám ta Zelená karta propadne. Takže jak to tak vidím, asi si tu zase budu jezdit tři měsíce s propadlým řidičákem. Jen doufám, že až tu kartu pak dostanu, bez problémů mi ho obnoví a nebudu muset dělat celý řidičák znovu - už by to bylo pro mě po čtvrté... !!!
Teď k trošku lepšímu tématu. Škola. Už mi zbývá jen poslední měsíc a zatím to pořád vypadá na jedničku. V úterý budu mít poslední praxi - hurá!! :-) Příští semestr si žádný předmět brát nebudu (i když jsem o tom teda přemýšlela :-), ale možná v létě třeba jeden po internetu, to mi to ještě zaplatí to stipendium, od září už si to pak budu muset platit sama, protože nebudu pracovat požadovaný počet hodin na to, abych to stipendium znovu dostala :-(

3 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    To teda mas! (Co dohanet. :o) Lednici mate peknou, myslim, ze muzes mit jeste dalsi tri deti a porad vam staci! ;o) Je krasna. Cely levy dil je mrazak? A jeste nam se dej vice fotek z domu, jsme zvedavi! (Teda aspon ja!) Mejte se bezva a at Te neboli zada! D.

  2. Unknown řekl(a)...
     

    Moc diky Dasi, je fakt obrovska, stezovat si nemuzu, ta leva pulka je mrazak a myslim, ze ho asi nikdy nezaplnim :-)
    Fotecky z domu bych pridala, akorat jeste vsechno neni hotovo.. z obyvaku mame zatim vymalovane dve zdi ze ctyr a zavesy cekaji na usiti, tak az to bude, hodim to sem.. snad to bude brzy, protoze jsem georgovi rekla, ze pokojik pro Lexie nezacnem malovat, dokud ten obyvak nedodela.. :-)

    P.S.: Zada jsou mrcha - nejvic boli v patek a v sobotu v noci, kdyz se chci vyspat o trochu dyl :-)

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    Se zady me to neprekvapuje - zakon schvalnosti! :o(

Okomentovat