Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Belgie


V sobotu jsme brzy ráno vyjížděli na plánovaný výlet do belgického města Brugge.
Toto město je jednou z turisticky nejnavštěvovanějších destinací v Belgii a oprávněně se mu přezdívá belgické Benátky. Centrum leží na řece Reie a malebné uličky jsou pospojovány mosty a můstky na každém rohu. Více informací můžete najít zde. Fotky jsem protřídila, ale i tak mi jich zbylo skoro 90, to by bylo až moc koláží, tak jsem to vyřešila takhle. Kliknutím na slideshow se vám zobrazí ve větší velikosti.
Autobus odjížděl v půl páté ráno a v půl desáté jsme byli na místě (cestou byla zastávka na snídani). V deset nám začínala prohlídka města a po té jsme se již každý mohli vydat na samostatné prozkoumávání místních restaurací, památek atd. My jsme se nejdříve zastavili na oběd. Jedli jsme v hezké restauraci hned u vody. Pak následovala procházka, posezení v parku, další procházka a belgické wafle. Potom Lexie mávala na lidi, co jeli na lodičkách po řece a pak jsme se zastavili na lehkou večeři, aby nám cestou zpátky nevyhládlo.
Výlet se nám moc líbil. Naším dalším cílem bude pravděpodobně hrad Eltz. Budeme to muset stihnout ještě v dubnu, protože prvního května Georgovi začíná cvičení a já letím na tři týdny do Čech. V červnu bychom rádi stihli Paříž a na konci měsíce potom odletět na tři týdny do USA za Georgovou rodinou.

0 Komentáře:

Okomentovat