Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

ZOO

Tak jak jsem říkala, očekávali jsme špatné počasí, tudíž na plánu bylo planetárium. Nakonec ale krásně svítilo sluníčko - až moc - a tak jsme zaskočili (asi na tři hodiny) do Oklahoma City ZOO, která se zmíněným planetáriem sousedí. Samozřejmě jsme celou dobu fotili, tak pár foteček níže přidávám. Planetárium bylo také moc pěkné, fotit se tam ale samozřejmě nesmí :-)
Snad příští víkend bude také hezky, konečně bychom se tedy dostali do té botanické :-)

7 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Tak se mi zdá, že největší dva fešáci v ZOO byli tygr a tvůj manžel!:o) J.

  2. Anonymní řekl(a)...
     

    A co Lůca a ten papoušek na rameni? To taky stojí za komentář....

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    Ale to jistě, o tom není pochyb, ale já myslela to z rodu mužského....J.

  4. Anonymní řekl(a)...
     

    Ahoj Luci, moc krasne stránky, akorat radeji necist ty komentare. Vyrid Janee, ze i bez jeji pomoci bychom na ten Sazafest dojeli. Jedna z hus spoluzacek Janiska

  5. Anonymní řekl(a)...
     

    :o) :o) :o)))))))) J.

  6. Unknown řekl(a)...
     

    To Janee: To jste mi to tady pekne zavarila... :-)

    Jance moc dekuji za navstevu a za pochvalu, doufam, ze nezanevres a prijdes se znovu podivat.. :-)

  7. Dagmarka řekl(a)...
     

    Happy 4th of July!!!

Okomentovat