Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Vánoce

Jelikož jsem tedy minulý týden nemusela pracovat, konečně jsem dokončila závěsy do obýváku, že mi to teda trvalo se k tomu dokopat :-) V sobotu jsme koupili vánoční stromeček, zůstali jsme u živého a v neděli jsme ho ozdobili. No, teď už je pod ním pár dárečků, já ale ještě musím jeden dneska dokoupit pro George a také čekáme, jestli nám pošťák Ondra už přinese balíček od mamky. Jinak se máme samozřejmě hezky, cukroví mám napečeno, ještě dneska chci udělat žloutkové a nějaké pusinky (předchozí várka už lehla prachem) a také bych ráda ušila nový ubrus, abychom měli na pondělí. To mi připomíná, ještě si budu muset najít nějaký čas na vánočku :-) No, později ještě přidám nějaké fotečky cukroví, abych se taky trošku pochlubila...
Zrovna jsem zjistila, že sněží!! Všechno je bílé, takže snad to vydrží do Vánoc - i když na druhou stranu zase se nikam nedostaneme, ale co, nakupování počká :-)









Jinak přeji krásné svátky :-)

0 Komentáře:

Okomentovat