Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Stěhujeme se!!!

Tak to tak vypadá, že si zase budu muset zvyknout na zasněžené zimy.
Přesně před čtyřmi týdny mi George volal z práce s velikou novinkou. Oklahomy je konec, v srpnu se stěhujeme na tři roky do Německa. Konkrétně na leteckou základnu Spangdahlem, která je asi hodinku od hlavního města Lucemburku a dvě hodinky od Frankfurtu a od Kolína nad Rýnem. Pocity máme smíšené. Už se samozřejmě moc těšíme, že se zase podíváme někam jinam, Oklahoma už je okoukaná. Také jsme rádi, že Lexie bude mít babku a dědka blíž a celkově aspoň jednu část rodiny a budeme moci cestovat po Evropě. Na druhou stranu zase budeme muset vyřešit, co s domem a také se nám bude stýskat po Státech.. ani se mi nechce věřit, že už tu jsem skoro pět let (což mi připomíná, že mi byla vydána nová Zelená karta na deset let!!). Hlavní problém ale asi bude ten, že už nebudu Lůca za velkou louží!! :-)))) Takže už mám jen pár měsíců na to, abych vymyslela nové, dočasné, jméno svého blogu. Pár nápadů už mám, ale jestli vás něco napadne, dejte vědět, ráda se nechám inspirovat!

7 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    No mne by prislo jako hlavni problem to, ze neumim nemecky :-)
    Ivana

  2. Unknown řekl(a)...
     

    ja jsem nemecky umela, takze si myslim, ze kdyz se na to ted trochu mrknu a pak az tam prijedem tak si vezmu treba nejakej kurz pro zacatecniky, tak pak budu v pohode :-)

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    Tak to se mas! Ja s nemcinou vzdycky valcila.
    Ivana

  4. Janee řekl(a)...
     

    Změna je život. Já bych se nezlobila kdyby Mika někdo přeložil do Německa:o))

  5. Trrri řekl(a)...
     

    Ahoj Lucko, tak to je velka zmena co? To by mel Trousil radost, ze jeho vyuka prinese plody. ;-) Lexie se mi nejvic libi na ty fotce, jak se protahuje. Tak at se dari! Terka K.

  6. Unknown řekl(a)...
     

    Terko moc diky za komentář.. no jo, změna je to velká, ale už se těšíme.. no, uvidíme, kolik si toho od toho Trousila budu ještě pamatovat :-)))

  7. Trrri řekl(a)...
     

    No, po me dost casto hazel klicema nebo kridou, takze me by to zas tak velky problem nedelalo, ta nemcina. Ale ty jsi byla vzdycky bezproblemova, tak uvidis. ;-) Drzim palce, bude to urcite v pohode a kdyz nic, tak anglicky se dnes domluvi kazdy, takze bych byla asi v klidku. A dalsi rec se hodi vzdycky. :)

Okomentovat