Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Návštěva z daleka..


Už zase mám co dohánět, jak tak na to koukám.. hlavní událostí je to, že se za námi byla na tři týdny podívat babička s dědečkem. Návštěvu máte zdokumentovanou ve fotografiích níže, za jejichž většinu děkuji Vousáčovi, který vám tu návštěvu okomentoval i na svém blogu. Myslím, že v rámci místních možností jsme toho podnikli dost :-)







18 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Hezke, hezke - v ty bily bundicce ti to moc slusi.
    Ivana

  2. vousáč řekl(a)...
     

    A co moje bílá bundička?

  3. Anonymní řekl(a)...
     

    Vsichni tri mate bile bundicky a vsem vam to uzasne sekne!!!
    Ivana

  4. vousáč řekl(a)...
     

    Díky moc!!

  5. Janee řekl(a)...
     

    Škoda, že jsem tam nebyla. Taky mám bílou bundičku:o))

  6. Dagmarka řekl(a)...
     

    A skoro tu samou jako Lucka... :o)

  7. vousáč řekl(a)...
     

    Hele holky, nezaložíme na Facebooku klub bílých bundiček? Ivana by to mohla správcovat.

  8. Anonymní řekl(a)...
     

    Uzasny napad, ale ja bilou bundicku nemam :'-((( Budete se muset obejit beze me.
    Ivana

  9. Janee řekl(a)...
     

    A mě zase prudí facebook, tak z toho asi nic nebude. Ale nápad dobrej!

  10. vousáč řekl(a)...
     

    Mě taky Facebook prudí, hlavně když tam něco dám a ono to tam odpoledne není a pak zas jo. Asi ho zruším.

  11. Anonymní řekl(a)...
     

    Jo, FB je neskutecna blbost a presto tam lezu (protoze tam je kazdej).
    Ivana

  12. Dagmarka řekl(a)...
     

    "Kniha ksichtů"...

  13. Janee řekl(a)...
     

    No, dělá si to co chce. Já se přihlásila, týden mi nepřišel ten přístupový kod, tak jsem zrušila účet a založila nový. Asi po měsíci mi to přestalo brát heslo. Z neznámých důvodů. Napsala jsem si o nové a víte kam jsem se s ním přihlásila? Do toho zrušeného účtu. A tím jsem s nima teda skončila!

  14. Anonymní řekl(a)...
     

    Dobry den, omlouvams e za svou zvedavost,jake znacky je vas kocarek? Nejaky podobny hledame idkyz takovy asi v Cr nemam sanci sehnat:-) Dekuji

  15. vousáč řekl(a)...
     

    Značku nevím, ale je super, jezdí se s ním parádně. Dají se zablokovat jak přední, tak zadní kolečka a jízda je super. Značku doplní Lucka.

  16. Unknown řekl(a)...
     

    Anonymni: Kocarek je znacky Bumbleride, model Flyer. Jak uz vousac rekl, jezdi se s nim vyborne, zde dokonce muzete mrknout na internetovou recenzi: http://www.youtube.com/watch?v=KrTw5yZ7UEM

  17. Annie řekl(a)...
     

    tak bumbleride se dá splašit na mimibazaru...Veřešová jim dělá reklamu...ale nevím, jestli přímo tenhle typ...omrknu to:)

  18. Annie řekl(a)...
     

    tak jsem našla!

    http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=25363176&tab=4

    a je tam víc prodejců:)

Okomentovat