Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Holka čiperná :-)


Přesně tak :-) Jak jsem řekla, tak jsem udělala - až teda na ten mazanec, na ten se už nedostalo :-)
Ve čtvrtek jsem sedla za stroj a ušila ten spacáček, na který jsem se tak těšila. Mám z něj radost, myslím, že se povedl.. ještě tady mám několik látek, ze kterých by byl hezký, Aničce jsem to už nabízela ve vzkazu, tak teď už jen ať mi dá vědět Texasanka, jestli by se jí také hodil, potřebuji znát jen výšku a váhu bucla :-)
V pátek jsem pak upekla chleba a beránka, který se ale Velikonoc nedožil, jak se mi povedl :-)
A v sobotu jsme se všichni vyparádili a šli spolu s několika dalšími lidmi na večeři, oslavit narozeniny jednoho našeho kamaráda.

5 Komentáře:

  1. Janee řekl(a)...
     

    Spacáček moc hezký, ale co je důležité - praktický. Mě je šila na holky moje babička. Já je měla i s rukávkama a urpostřed na zip, šikovné na přebalování.
    Beran je taky pěkněj, ovšem nejvíc se mi líbí růžová kolekce:o))
    PS: fakt tam máte už takový teplo?Já bych měla strach, že jí bude zima. No jo, prostě bába...:o))

  2. Dagmarka řekl(a)...
     

    Tak asi ne jen baba, protoze ja jsem si rikala to samy. Danica ma obcas studeny rucicky i kdyz je tu teplo a ma porad dlouhe rukavky. Ale asi je kazde dite jine...
    Lucko, jsi moc hodna, ze na nas myslis a sikovna, ze to dokazes usit, ale jak psala Anicka. Ted uz by se na tom bucel asi obesil. Copak spinkat by v tom mohla, ale kdyz se probudi, okamzite chce vstavat a asi by si to prislapla. Takze nema cenu, abys na tom stravila cas a penize a potom by to stejne neslo. Kazdopadne diky! A Lexie to jiste uzije, je to prima! Cteni pohadky me moc pobavilo. To jsem rada, ze ji ctes cesky! Na te spolecne fotce vam to moc slusi a beranka mas vystavniho.

  3. Unknown řekl(a)...
     

    Dekuju za chvaly, Daso a Janee :-)
    Tenhle spacacek je zrovna tak divne vymyslenej, ze se do nej leze jen horem, ale zatim se to da.. se zipem dopredu delam takovy teplejsi, z flause..
    No, pocasi tu je jak na horsky draze pomalu, ale v ten den bylo zrovna 28°C, tak jsem si rekla, ze to uz by na vyletneni slo :-)

  4. Dagmarka řekl(a)...
     

    A to jo, to my chodime ven taky vyletneny, ja spis myslela prave doma. (Ale to je dobry, to neres).
    Na te "spacackove" kolazi ma skvelej kukuc dole vlevo.

  5. Unknown řekl(a)...
     

    To jo, venku je urcite tepleji, nez vevnitr, hlavne s Georgem, ktery by nejradsi, abych tu umrzla, to ti klidne nasi potvrdej :-) Ale ta fotka zrovna byla focena minutku pred tim, nez jsme odesli ven.. :-)

Okomentovat