Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

A takhle si tu s Lexie čteme pohádky :-)



Těch mých přežbleptů si, prosím, nevšímejte :-)

7 Komentáře:

  1. Annie řekl(a)...
     

    Ahojky, tak už katička dorazila! Moc dík! Fotky musím postahovat ze všech rodinných mobilů a foťáků a zrovna to musím i konečně vyvolat:D A ráda vám něco uháčkuju! te´d tu čekám na zásilku bavlnek, neb v galanterii nevedou...fakt hrůza tohle...tvořivost tu nemá zrovna zelenou...
    a ten spacáček-je fakt moc krásnej!!! Mamka mi šila na Nelču podobnej, když byla velká jako Lexie, ale teď už je velká a v postýlce by se v něm zabila, jak tam řádí:D Hrozně se mrská...Takže ne, ale jsi moc hodná!!! spí jako já..vůbec nevím, jak to s ní pak vymyslet až z postýlky vyroste...bude furt padat-postraní zábrana je málo...třeba já ještě jako těhotná spadla z postele...:(

  2. Annie řekl(a)...
     

    a hlavní jsem zapomněla....

    Lexie je fakt kouzená!!! Vyroste z ní krásná holka!

  3. Annie řekl(a)...
     

    ještě jednou...:)

    ty jsi taková tvořilka...:D Nevím jestli znáš tuhle stránku: http://www.mimibazar.cz/navody.php

    každý den jukám, co je tam za novinky... a ve vedlejší položce na horní liště jsou hobby, tam jsou sice jen fotky, ale jako inspirace supr:)))

  4. Unknown řekl(a)...
     

    Anicko, diky za odkazy, hned na to mrknu :-)
    Obvod hlavicky mame 39.5cm, takze bych spis pocitala 40 :-) a s tou hloubkou si nejsem jista, jestli jsem to merila dobre, ale bylo by to 13cm - je to mozny??? :-)

  5. Annie řekl(a)...
     

    ok, mám poznamenáno:) těch 13cm je možný-měřila jsem Neloušovu čepičku (složenou na plocho)od středu a má to 17cm... těmhle pckům hlavička roste rychle, tak udělám rezervu, aby jí to bylo než to stihne pošta:)hned se na to vrhnu:D Teď jsem 14 dní neháčkovala a jsem na to úplně nadržená:D poslední dobou jsem tomu propadla...

  6. Annie řekl(a)...
     

    Ahojky Luci! Tak hlásím, že včera jsem ti hodila balíček na poštu:D Snad se bude líbit a bude sedět:)
    Včera byl fakt veselej den...měla jsem tu kynezioložku-fakt zajímavý a v průběhu toho všeho se mi během 3 hodin rozjel takovej zánět močáku, že jsem si zavolala pro Milana do práce, jestli by mě odvezl ke svýmu dr, neb moje už neordinovala a do pohotovosti daleko...fakt hnus to byl...no, mám nechutně silný antibiotika, ale už je dobře...
    A musím se pochlubit! v průběhu psaní tohoto komentáře mi Neli 2x řekla, že chce dělat loužičku na nočník!!! Jupí! takhle si ještě nikdy neříkala! Tak opravuji-3x dělá to na etapy, aby měla potlesk:D

  7. Unknown řekl(a)...
     

    Aničko, moc děkujeme, ty seš teda rychlík :-) už se na ni moc těším.. až přijde, dám vědět a vyfotím..
    Tak snad už je ti lépe, měj se moc hezky.. a Neli chválím, to je holka šikovná, jen tak dál :-)

Okomentovat