Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Už mám zase co dohánět.. :-)

Jak tak na to koukám, tak už to jsou zase dva týdny, co jsem psala. Nějak to utíká.. Lexie nám roste před očima a krásně se u toho usmívá :-)
Minulý čtvrtek (už bych teda spíš měla říct předminulý) jsme jely s Lexie na ty náušničky. Tak má nastřelené pecičky a za pár týdnů jí je vyndám a bude mít ty, co jí koupila moje babička. Brečela jen chviličku a od té doby už o nich ani neví - vzpomene si akorát, když jí je čistím, to si občas fňukne, ale zvyká si :-)
Také jsem ji ten den nechávala znovu fotit - před těmi náušničkami, odtud také přiložená fotečka.
Jinak si to tu s Lexie hezky užíváme. V sobotu jsem šla na oběd s jednou ze svých kamarádek a v úterý s další. Také jsme byli na večeři na rozloučenou s jednou z našich dalších kamarádek, co pracuje/pracovala s Georgem a letectvo je posílá také do Německa - na základnu, která je asi dvě hodinky od té "naší", takže se budeme moct vídat, což je prima :-)
V pátek George zůstal doma a mohl hlídat Lexie, tak jsem se konečně objednala a nechala se ostříhat a obarvit. Hned vypadám líp, teď už jen zhubnout.. to bude ale nadelšo..
V pátek v noci také přiletěla tchýně se švagrovou a budou si nás užívat až do neděle. Včera jsme tedy vyrazili do města, kde se konal umělecký festival. Bylo tam spoustu umělců, vystavujících svá díla. Počasí bylo docela hezké, ale zůstali jsme tam asi jen hodinku, protože George mrzelo, že si nemohl nic koupit, jak to bylo drahé a já jsem měla Lexie v takovém "baťůžku" na prsou a za tu hoďku se mi docela pronesla :-)
A teď jdu asi omrknout internet a naplánovat nám nějaké akce na tento týden, ať se nenudíme.

P.S.: Moc děkujeme Aničce, za krásné čepičky!! Fotečky budou hned jak se na ně zmůžu. Jsou fakt krásný, Ani, jsi šikulka, všude nám je chválí :-)

1 Komentáře:

  1. Janee řekl(a)...
     

    Hezký, takdy kouká už tak rozmně.

Okomentovat