Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Už jsme zase zpátky doma

Minulou středu jsme se s Lexie vrátily z naší týdenní návštěvy v ČR. Hezky jsme si to, tak předvánočně užily - celý týden se nesl, jak jinak, než v duchu návštěv. Vyfasovaly jsme slušnou dávku cukroví (každý přispěl svou dávkou do mlejna), takže jsem po návratu už ani nepekla a péct nebudu. Letělo se hezky tam, i zpátky, při zpátečním letu se dokonce Lexie zamilovala do takového černovlasýho kudrnatýho kluka asi v mém věku, vzájemně se na sebe asi deset minut usmívali, až z toho Lexie usnula :) A jak tak koukám na to počasí, jak u vás, tak u nás, tak jsme to měly jen tak tak. U nás už půl metru sněhu, George téměř pravidelně začíná pracovat s dvouhodinovým zpožděním, aby nemuseli na tom sněhu jezdit po tmě a dnes dokonce nemusel do práce vůbec. Jinak ale kluky v pátek ráno samozřejmě potěšil talířem cukroví, co jsem mu připravila. Prý byl snědený, ještě než ho stačil postavit na stůl.
V pátek jsme také šli na večeři k jednim našim známým, ale jelikož mi George dal vědět až pozdě a já už vařila, jídlo jsme tam nesli my - dělala jsem hovězí na víně. Mňamka. Po večeři jsme si zahráli poker, což pro mě bylo poprvé, ale šlo mi to tak, že jsem nakonec málem vyhrála. Ale bohužel, balík peněz mi o kousek unikl a nakonec si $80 domů nesl jeden z kluků, a ten můj to taky nebyl :)
V sobotu jsme pak, jak jinak, jeli zase do Ikey. Už se nemůžu dočkat, až to nakupování nábytku budeme mít za sebou. Tentokrát jsme pořídili knihovnu do obýváku. Už to tam vypadá docela hezky, tak jsem vám to vyfotila. Samozřejmě ještě George musí zorganizovat ty kabely na zemi, musíme dokoupit malý stoleček vedle pohovky a jednu stěnu jsem ani nefotila, protože na ní nic není :)


A za chvíli už tady máme Štědrý večer. Až to dopíšu, asi se dám do balení dárků. Ve čtvrtek dojedeme nakoupit, abych mohla upéct vánočku a připravit salátek. Rozhodli jsme se, že naše Vánoce budeme slavit jako již tradičně - česká večeře v šest večer a rozbalování dárků o půlnoci jako v Peru. Lexie si ale svoje dárky bude rozbalovat už po večeři, abychom ji nemuseli zbytečně budit. Uvidíme, jak to vymyslíme příští rok. To už ji třeba vzbudíme :)
Tak to všechno zvládněte a zatím!!

1 Komentáře:

  1. Janee řekl(a)...
     

    Moc hezký, nemůžu si pomoct, ale světlá barva v bytě je prostě echt! At jdou Amíci s tím tmavým obložením do háje. Fakt máte moc hezký moderní pokojík.
    Hezké svátky!

Okomentovat