Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Samy doma

Lexie se ráno rozhodla dát nám budíčka už v půl sedmé. Vstali jsme a George si začal balit kufr a na devátou jsme ho odvezly na základnu. Posílají ho na týdenní (ani ne) školení, na základně Ramstein, která je od nás slabé dvě hodinky cesty. Vrací se v pátek, což zas tak dlouho není a jediné, co se pro mě v podstatě mění k negativnímu je to, že mi večer George nebude moct pomoci s koupáním a krmením. Tak doufám, že si tady budu moct aspoň hezky uklidit bez toho, abych druhý den ráno musela začínat nanovo. I když teda jak už obrázek napovídá, Lexie mě taky zrovna nešetří :)


Včera jsme si chtěli udělat malý výlet. Dojeli jsme do nejstaršího německého města Trier, zaparkovali a začalo sněžit. Tak jsme místo velkého kočárku vytáhli golfky a vzali jsme to podchodem do obchoďáku. Nic moc jsme ani neutratili, George si koupil džíny, Lexie dostala čepičku a svetřík, pak jsme si dali hnusnou čínu a jeli jsme domů.





























V pátek jsem také došila fleecový kabátek pro Lexie - nic extra, ale na jaro to stačí :)

0 Komentáře:

Okomentovat