Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Jak to jde..


Docela dobře. Dneska ráno jsem šla k zubaři - na normální prohlídku a čištění. Tak jsem sice bez kazů, ale zuby mi vyčistí až jindy, protože u toho nemůže být Lexie - aby něco nechytla z těch mých slin, co budou lítat kolem. Budu se muset tedy objednat na jindy, až mi ji George bude moct pohlídat.
Cestou z nemocnice jsme se ještě stavily v hračkárně, podívat se na nějaké sedačky. Ta co máme, už nám je delší dobu malá a už se to opravdu nedá odkládat. Tak jsem jednu vybrala a až se George vrátí dojedem ji koupit.
Měla jsem to ale na dnešek hezky naplánováno. Bohužel moc mi to nevyšlo. Tím čištěním zubů počínaje. K obědu jsem pro Lexie měla zbytek houbového rizota od včerejška, tak jsem měla radost, že nebudu muset nic vařit a hned bude moct jíst až se vrátíme. Jenže to bych milou misku s rizotem nesměla upustit na zem hned při cestě z ledničky. .Tak jsem přistoupila k plánu B a udělala těstovinky s hráškem a paprikou. Příště do toho hodím ještě kuře. Lexie se hezky nadlábla a už chrní, asi ji to věčné usmívání na kolemjdoucí dost unavilo.


No, a na závěr ještě fotka, jak se mi ta naše rošťanda zvedla, když jsem ji nechala v židličce s hrnkem mléka - upozorňuji, že to byl hrnek dětský, s gumovou hubičkou a na krabičce psali, že je nerozlitelný. Vypadá to, že bych jim ho měla vyreklamovat.

0 Komentáře:

Okomentovat