Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Salátek


George i já máme oba rádi saláty. Tady je jeden, který jsem dělala včera. Moc nám chutnal. Fotku a recept v angličtině jsem dala na Facebook. Vousáč si to aktivně dal hned do Google překladače a tohle mu to vyplivlo. Opravdu jsem se zasmála.

5 ½ oz listy rukoly nebo salát mix
2 celer, zdobené a plátky
½ okurky, plátky
2 scallions, zdobené a plátky
2 lžíce nasekané čerstvé petrželky
1 oz vlašských ořechů
12oz vykostěné pečené kuře, plátky
4 ½ oz bleu sýr, nakrájené na kostičky
Hrst červených hroznů bez pecek, snížit na polovinu (nepovinné)
sůl a pepř
Na úpravu:
4 lžíce olivového oleje
2 lžíce sherry octa
1 lžička dijonské hořčice
1 polévková lžíce směsi bylin

Umyjte rukolou listy nebo salát mix, osušte papírovou utěrkou, a dát je do velké salátové mísy. Přidejte celer, okurka, jarní cibulkou, petrželovou nať, ořechy a smícháme dobře. Převod do velké porci talíř. Uspořádat kuřecí plátky na salát, pak se rozptýlí po sýru. Přidejte červené hrozny, pokud používáte. Sezóna dobře se solí a pepřem.
Chcete-li krytí:
Vložte všechny přísady do šroubu-top jar a dobře protřepejte. Alternativně, dát je do mísy a smíchejte dobře. Mrholení oblékání přes salát a podáváme.

Ale abyste tedy ten sýr nemuseli na salát mrholit, radši jsem to přeložila sama :)

Salát s kuřetem a nivou
155g listů araguly nebo salátové směsi
2 celerové natě, nakrájené na plátky
1/2 salátové okurky, nakrájené na plátky
2 zelené cibulky, nakrájené
2 lžíce nasekané zelené petrželky
30g vlašských ořechů
340g grilovaných nebo smažených kuřecích prsou
125g nivy, nakrájené na kostičky
hrst červeného vína bez pecek, nakrájeného na půlky (nemusí být)
sůl a pepř
Na dresing:
4 lžíce olivového oleje
2 lžíce sherry octa
1 lžička dijonské hořčice
1 lžíce nasekaných bylinek

Umyjte aragulu nebo salátovou směs a usušte papírovým ubrouskem nebo v sušičce na saláty. Vložte do hluboké mísy. Přidejte celer, salátovou okurku, cibulku, petrželku, vlašské ořechy a promíchejte. Rozporcujte na talíře, na vrch dejte grilované kuře nakrájené na plátky a posypte nivou. Přidejte víno, pokud jej používáte. Osolte a opepřete.
Dresing: Vložte všechny ingredience do skleničky s víčkem a protřepejte. Můžete také dát do mističky a dobře zamíchat. Polijte dresingem salát a servírujte.

Já většinou smíchám všechnu zeleninu s dresingem už v míse a teprve pak servíruju, aby byl dresing na všem.
No, a to množství ingrediencí je samozřejmě na vás, kolik čeho chcete, takhle to bylo v kuchařce, tak jsem to přepsala. Akorát u toho dresingu bych se snažila to dodržet.

6 Komentáře:

  1. vousáč řekl(a)...
     

    Tak už jsme ho měli dneska k obědu. Chutná!!

  2. Unknown řekl(a)...
     

    tak to jsem rada!!! ale urcite to bude tim mrholenim :)

  3. vousáč řekl(a)...
     

    Máma ten sýr zamrholila rovnou do toho salátu, ani moc nebyl znát. Bála se aby to nebylo moc slaný.

  4. Unknown řekl(a)...
     

    to ja jsem se nebala :))

  5. Janee řekl(a)...
     

    Vypadá to dobře a s tím dresingem to dělám úplně stejně jako ty - promíchám rovnou.
    Niva a vlašáky na závěr, bude to ňamka.

  6. vousáč řekl(a)...
     

    Teď jsem ho teprve dojedl. Byla toho kupa a dost dobrá. :-)

Okomentovat