Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Aprílové počasí


Již víc jak od minulého týdne zde konečně máme krásné počasí - letní botičky, šatičky, no paráda... ale co se nestalo v úterý - SNÍH!!
Naštěstí to všechno roztálo hned po dopadu na zem, takže sáňky nebyly :-)

3 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    To je hezky kostelik! A zlaty dest!!! To my tady nemame...:o(
    Luci, diky za maila!
    Mej se, D.

  2. Dagmarka řekl(a)...
     

    Lucinko, moc diky za prani a za fotecku! Slusi Ti to. Mela jsem radost!! Zitra jedeme na vylet do Galvestonu, teda vlastne letime. Nemuzu se dockat more a toho klidu... Vlastne teda nevim, protoze Caro bude s nami, no ale aspon se vyhnu peceni mazancu, ktere jsem beztak delala uz pred tydnem a jsou davno sezr... :o))
    Mej se moc moc krasne a jahodovym knedlikum zdar! :o)
    Pa, D.

  3. Unknown řekl(a)...
     

    Dasi, vubec nemas za co dekovat, doufam, ze si vylet hezky uzijes... ja nepecu, nejak na to vubec nemam naladu, protoze uz od vcerejska malujeme s Georgem jeho pokoj...

Okomentovat