Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Dortík


10 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Dort si teda vytvorila poradnej! Kam se hrabou ceske cukrarky. :o) A Georgovi to teda extremne slusi u tech svicek... Musela jsem to napsat. ;o) Tak vidim, ze jste v Kasinu trpeli stejne jako ja! (Ja jsem dokonce brecela, kdyz jsem zjistila tu celkovou prohranou sumu.) :o) Ale je fajn, ze jste si to zkusili a uzili zabavy. Tak se mejte oba prima a at vam ten tyden zase rychle utece a mate spolecny vikend! My ho mame trosku prodlouzeny - my s Caro mame jarni prazdniny! Pac a pusu, D.

  2. Unknown řekl(a)...
     

    Ahoj Dasi, moc dekuji za pochvalu (i za George - a ten zas moc dekuje za pranicko:-)
    Hezky si uzijte prazdniny, ja uz tu budu mit taky zase george od zitrka (1am)..
    Jo, a uz doslo i na me - v utery se jdu zapsat na pripravu na GED, protoze mi tady stejne tu maturitu od Vrnakovy neuznaji :-) - a nejsem si jista, ze bych se dokopala ucit se na to sama doma :-) Tak mi drz pesti :-)

  3. Dagmarka řekl(a)...
     

    Jezisku na krizku! :o)) Jaktoze neuznaj? To snad ne... Ale tak aspon budes mit zase novy papir a nemuzou Ti nikde nic rict. Tak budu drzet palce! Verim, ze Ti to pujde dobre a taky ze Te to bude bavit. Zase trosku zmena, ne? ;o) No, ja mela doma bichle z knihovny a hodne me do toho honil Mike. Ale myslim, ze mam dost tvrdou hlavu i sama od sebe, takze si dost casto opravdu jdu za tim, co si umanu. :o) Hodne stesti, Luci!!! Mej se, pa...

  4. Anonymní řekl(a)...
     

    Ahoj Luci! Mockrat dekuju za noviny a Vousaci, Vam velike diky za scanovani!!!! To jsem se teda pobavila! Chechtala jsem se uplne nahlas, az sem pribehl Mike, zdeseny, co se deje. :o) Nakonec se chechtal taky. (Teda tem perlickam, samozrejme.) Kdo psal ten clanek??? (A mimochodem, vsechny byly dost suchy s temi 3 otazkami. Ovsem "zdrava, drava, hrava" bylo bezkonkurencni. :o)) Jinak jen tak naokraj, vcera jsme meli kure s nadivkou, ale nadivku jsem dala do paprik (a pridala je ke kureti) to TI byla dobrota! Dnes byly kotlety navrch posypane trochou strouhanky s nastrouhanym syrem - velka dobrota a k veceri jsme meli livance! Jestli to pujde takhle dal, tak budu brzo vypadat jako Americanky. :o)) (tripple XL apod.):o) Je, prosim Te, mam zase prosbu - kde sis stahla ceskou klavesnici? Ja to nemuzu nikde sehnat. Povedl se mi cesky "office program", ale stejne porad nevim, kde vzit tu klavesnici. Kdyz budes mit cas, prosim, napis www. stranky. Diky MOC!!! Mejte se a uzivejte jara! (Aspon teda tady je ted krasne!) Pac a pusu, D.

  5. Unknown řekl(a)...
     

    Ahoj Dáši,
    nejdřív k té klávesnici: na spodním panelu by se ti měl zobrazovat jazyk EN jako angličtina (jestli se ti to nezobrazuje, klikni na ten panel pravym tlacitkem mysi, najed na Toolbars a klikni na Language Bar). Na pravé straně od toho EN je taková malá šipička ukazující dolu, na tu klikni, ukáže se ti malé okýnko, kde klikneš na Settings. V okénku Installed services máš danou angličtinu, tak klikni vpravo na Add a najdi si tam češtinu. Já používám Czech QUERTY, protože má stejný postavení Z a Y jako americká a už jsem si na to nějak zvykla.
    Jinak jsem ráda, že se vám noviny líbily, první článek psala Vrňáková a druhý Pavlína Bezchlebová.
    A nedělej mi chutě, já toho totiž moc nenavařím, když tu George věčně není... :-)

  6. Unknown řekl(a)...
     

    Jo, ještě k těm třem otázkám z novin - při nástupu na maturiťáku, když jsme si šli pro šerpu, tak u každého jména řekli ještě jednu z odpovědí toho člověka. Mě samozřejmě četli, jaká budu za deset let :-)
    P.S.: Mimochodem taky můj nápad.. :-)

  7. Anonymní řekl(a)...
     

    O, Bože, Bože. Mockrát díky. To jsem blb, ale já jsem vážně nevěděla, že to je tak jednoduchý. A vím, že mi jednou jeden pán, co se v PC vyznal, říkal o stahování klávesnice, tak jsem netušila, že by se to dalo udělat takhle jednoduše. Moc dík!!! Tak si ted musím zase zvyknout na tu češtinu, jak má být. Fakt Ti mockrát děkuju!!!!! Pa Dasha.

  8. Unknown řekl(a)...
     

    Vubec nemas za co, Dasi, rada pomuzu.. no, ja si taky porad zvykam - hacky a carky nejsou problem, ale na ty znaminka si za boha nemuzu vzpomenout :-) tak to prepinam zpatky do anglicky, kdyz chci udelat smajlika :-) (prepinani bys mela mit automaticky nastaveny, takze staci zmacknout Alt+Shift).

  9. Anonymní řekl(a)...
     

    A co myslíš, že dělám já?! Přepínám pořád! Už jsem se aspoň naučila, kde je vykřičník! Ale smajlík mi po česku prostě nejde. :o))) Zač teda mám, škoda, že jsem to nevěděla dřív. Mohla by sis pomalu otevřít nějaké počítačové poradenské okénko... :o))
    Tak pa a vážně dík!!!

  10. Anonymní řekl(a)...
     

    my dad mIssEs thoughs cake hahahahha

Okomentovat