Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Tornádo

Tak mám dneska za sebou své první nebezpečí tornáda. Červeně označená místa na mapě byla vysoce ohrožena, já bydlím tam, kde je ten černý puntík :-)Naštěstí se ale z té bouřky nic vážného u nás nevyklubalo, ale varování a sirény v televizi se nám nevyhly - takže jsem se částečně přestěhovala do koupelny, kdyby náhodou. No, ale teď už snad zase na chvíli všechno dobrý :-)

3 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Jezis, Luci, a ja nic nevim! Uz jsem teda TV nevidela dost dlouho, ale tady se nic o tornadech nerikalo. No, tak doufam, ze uz jste zase v suchu! My tu meli silene minulou sobotu, takovou mensi pisecnou bouri. Venku to vypadalo, jako kdyz bude konec sveta, ale do trech hodin bylo vsechno zase dobre a slunecne nebe. (Texas...) Moc pozdravu! Pa

  2. Anonymní řekl(a)...
     

    ahoj Lucinko..koukam,ze si uzivas zivota... :))) jak se jinak mas??? jezdis nekdy vubec domu??? co manzel? :))) Tomas Frejlach... :)

  3. Unknown řekl(a)...
     

    Ahoj Tome, to jsem rada, ze od tebe taky slysim, moc jsi me potesil - takovy slavny fotbalista a pise mi :-)
    No, mam se vcelku fajn, zacala jsem chodit na takovy kurz, abych si udelala neco jako jejich maturitu, takze aspon neco delam, kdyz uz nemuzu pracovat..
    a domu bohuzel zatim nemuzu - teda tam bych mohla, ale zpatky uz by me nepustili, takze jsem tam za posledniho pul roku byla jen jednou, a to v kvetnu... ale snad se to uz brzy zmeni - doufam.. az pojedu, tak dam kazdopadne vedet :-)
    No, na manzela si nemuzu stezovat, hycka si me :-)
    a co s tebou noveho? nejake dalsi fotbalove uspechy? a co holky??
    zatim pa, Luci.

Okomentovat