Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Už na to přišla!

A batolí se po kolenou! Jelikož tu máme dřevěné podlahy, tak se jí to trochu klouže, ale jde jí to. A to jí ještě není ani sedm měsíců, je to šikulka. Poslední dobou se taky vytahuje v postýlce. Místo spaní stojí na kolenou a čučí ven a posledně dokonce stála na nohou! Než se naděju, budu ji tu honit po bytě :-)

Jinak co se jídla týče. Včera jsme konečně koupili židličku (foto přidám později), tak to bude jednodušší. Se vším tím stěhováním jsem jí buď krmila na klíně, nebo na zemi v sedě atd. Ale jedla i tak. Ovoce má nejradši, to je samo (jablíčka, hrušky, banán..), ale zeleninkou taky nepohrdne (hrášek, mrkvičku, sladké brambory, tykev? - nebo jak se řekne squash :-))

A teď začneme pracovat na dudlíku. Dneska jsem se dočetla, že Americká Pediatrická Akademie doporučuje zbavit se dudlíku v šesti měsících. To už jsme teda prošvihli. Ne že by mi nějak extra záleželo na tom, co doporučujou, ale asi to bude jednodušší, začít se ho postupně zbavovat teď, než později, když už z toho Lexie bude mít víc rozumu. Uvidíme, jak nám to půjde. S lahvičkou by se podle nich, měla Lexie rozloučit v roce. Momentálně jsme na čtyřech denně a pracuju na snížení na tři. Ale uvidíme, jak Lexie bude spolupracovat :-)

1 Komentáře:

  1. Annie řekl(a)...
     

    Nazdárek! Gratuluju k lezení! Šikula! Počítej, že roku uteče:) Nelča začla pozdějc-ovšem měla široký balení, tak se přetáčela na bříško až v 6ti měsících, ale nakonec začla chodit přesně na 1. narozeniny. U vás to vidím tak na 10-11 měsíc...mmch, synovec začal chodit teď v 8. měsíci!!! Takový prtě-některý kaťata má ještě vel. 62 a ono to chodí:D
    S dudlíkem si nedělej starost! plno dětí ho má i v roce a co jsem vypozorovala, tak hodně dětí ho přestane chtít samo úplně a některé pak ještě chtějí na noc cca do roka, roka a půl...kolem roka bych už zakročila...mmch, Nelča občas dudá až teď...nikdy nedudala a teď když vidí ségry Kubu, tak bu bere cumel, ale nakonec se Kuba taky nechytl a tak jí to už neláká...
    a lahev...člověk míní a život mění...tím, že jsem ji kojila do těch 8 a 1/2 měsíce, tak jinak mlíko nechtěla a flašku má na noc do teď, usíná u ní. Mlíko nebo čaj vypije, flašku odhodí a spí...zrovna nedávno měla období, kdy to házela ne jen vedle sebe do postýlky, ale stoupla si a hodila jí po zdi nebo zveřích...to byly šlupky! Jedna lahev to nepřežila(mmch za nás doporučuju MAM-v Německu určo budou...naopak tady tak doporučovaný Avent se vůbec nechytla a jsou drahý jak blázen-dala jsem za ní 400kč-grrr) No, takže čekám, že z toho vyroste, ale třeba já flašku milovala a občas jsem v ní měla šťávu ještě v cca 8 letech...hrozně mě to bavilo pít a přitom jsem mohla ležet na gauči:D
    Kdyby jste měli cestu kolem nás, tak zveme:) Nelča děti miluje a Lexie by se líbila číča-máme teď čerstvě kotě-je strašně hodná, přítulná:) Spí mi tu u klávesnice:)

Okomentovat