Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Výletníci

Ten týden, co tady byli naši jsme v podstatě procourali. Ve středu jsem je s Lexie vyzvedla v Belgii, když jsme přijeli domů, akorát jsme se naobědvali, Lexie si schrupla a pak jsme šli na procházku do města.
V pátek mělo pršet (a pršelo), takže první výlet byl naplánován už na čtvrtek. Jeli jsme do městečka Bernkastel. Jelikož jsme tam s Georgem už byli na vánočních trzích, ani jsem tentokrát nic nefotila. Vousáč ale má něco na blogu, jestli se chcete podívat.
V pátek večer naši hlídali, tak jsme s Georgem jeli do Lucemburku do kina a shlédli jsme Černou labuť. S francouzskými titulky, ale jinak samozřejmě v angličtině :)
V sobotu jsme zajeli do města Trier. Hezky jsme se prošli, pokoukali po výlohách, vyfotili něco málo fotek, zašli jsme do dómu a na oběd a cestou k autu mi George koupil krásné tulipány.
V neděli pak měla Lexie oslavu a v pondělí jsme jeli na základnu Ramstein utratit nějaké doláče. Nutno říct, že jsem se zase přes kapsu plácla nejvíc já :)
Na úterek byl naplánován poslední výlet a to znovu do Lucemburku, tentokrát jsme ale jeli všichni. Je to jen 45 minut cesty, ale byli jsme tam poprvé, když teda nepočítám to páteční kino, tak jsme spíš tak bezcílně bloumali kolem. Cíl pak stanovil táta - katedrálu Notre Dame, kde je pohřben český král Jan Lucemburský. Tu jsme ale pořád nemohli najít, stejně tak jako informační centrum. Nakonec se nám poštěstilo, informace jsme našli a přišli jsme na to, že katedrála je hned za rohem a že jsme kolem ní šli hned na začátku. Kdybychom to bývali věděli, tak bychom třeba stihli vidět i tu kryptu, než zavřeli. Tak snad příště.

A ve středu se zase vstávalo brzy, abychom po půl páté ráno mohli zase do Belgie na letiště. Příští návštěva snad bude během lepšího počasí a hned ty výlety a fotky budou veselejší.

0 Komentáře:

Okomentovat