Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Jak šiju a Lexie si hraje ve sněhu


A už jsme tu zase s Lexie samy. Teda dokud se George nevrátí domů z práce :)
Po tom týdnu, co tu byli naši, se mi strašně stýskalo po šití, tak jsem to doháněla. Došila jsem závěsy, co mi mamka zkrátila, ušila a vycpala několik slonů (už jich mám deset, potřebuju jim jen vyšít oči), ušila jsem novou patchworkovou deku pro miminko Georgovy sestřenice, nastříhala jsem látku na pyžamko pro Lexie a začala jsem šít dva spací pytle - jeden pro miminko mé kamarádky, čeká ho v červenci a druhý bude na prodej. Ale jak teď dost šiju, tak mě ten můj stroj začínal víc a víc štvát. V podstatě už od té doby, co ho mám s ním mám jeden problém. Na spodu látky se mi zamotávají nitě a tvoří tak kolikrát hrozné chuchvalce. A předevčírem mě to opravdu naštvalo. Stroj sice z okna neletěl, ale objednala jsem si na internetu nový. A krásný. Tohle už bude jiné šití, je to v podstatě počítač. Má 60 druhů stehů, LCD display a spoustu dalších vychytávek, už se těším, až mi dorazí.

A v neděli v noci trochu nasněžilo. Žádná velká sláva, a teď už je je všechno stejně pryč, ale i tak se to Lexie líbilo. Tady pár foteček v kabátku, co jí babička ušila a v kalhotech, co ušila mě, když jsem byla maličká :)

2 Komentáře:

  1. Janee řekl(a)...
     

    Ahoj Lucko, tak ti mi to připomíná školu. Znáš to - učte se pravidelně at toho nemáte moc naráz. :o))
    Ty to máš takhle s těmi příspěvky:o))
    Zdravím! J.

  2. Janee řekl(a)...
     

    Buclíkům to na sněhu moc sluší, kabátek krásnej!

Okomentovat