Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.


Jelikož nyní dopisuji zážitky opožděně (nevím, co mě omlouvá), tak už je to pár týdnů zpátky, kdy mě George vzal v New Yorku do indické restaurace...
Bylo to tam na nás až moc nóbl (myslela jsem, že mě ten číšník bude i krmit :-), ale jídlo bylo dobré. Teda to moje. George má moc rád ostré (posledně jsem si trošku kousla jeho pizzy a deset minut jsem to nemohla rozdýchat), ale tentokrát to bylo i na něj dost... Nejdříve jen poznamenal, že to dost pálí, ale pak začal chudáček rudnout a potom i brečel... :-)
I věnovala jsem mu půlku svojí porce, abych zachránila večer :-)
Pak jsme šli do kina na dva filmy, přičemž ten druhý jsme už samozřejmě neplatili..
A co bylo dál si už nevzpomínám :-)

1 Komentáře:

  1. Dagmarka řekl(a)...
     

    Je, my taky chodime do kina na jeden film a potom tam zustaneme jeste na dva dalsi. :o)) Vidis, indickou kuchyni jsem jeste nezkousela. Tak to asi musi byt narez! :o)
    Teda pupinky, pupinky a uz se vsude skrabu! :o) Tak at to nechytnes!!!
    Ahoj, D.

Okomentovat