Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Víkend v Baltimoru

Minulou středu mi přišla smska, jestli už jsem připravená do Baltimoru. Samozřejmě od George. A tak jsem se připravila. V sobotu ráno mě tedy vyzvedl a začali jsme naši tříhodinovou cestu do Baltimoru, kde nás čekal krásný hotelový pokojík a sluníčko. Po ubytování se jsme vyrazili do akvária, které je jedním z největších v USA. Mě osobně se asi nejvíc líbila část, kde jsme se ocitli přímo ve středu džungle, kde George byl jako doma :-)
Centrum města je pěkné, ale v neděli jsme vyjeli jenom o pár bloků dál a už jsem měla strach. V knížce jsem našla nějakou čínskou restauraci, jenže tam nebyla fotka. Když jsme dorazili na místo, já jsem jen zděšeně koukala. Baráček vypadal jako padesát let zavřený bufet a první věc po otevření dveří, kterou jsme spatřili, byly průstřely ve zdi. No, samozřejmě jsme se vrátili hladoví do centra, protože na psy jsem chuť neměla a na střílečky náladu.
Ale jinak byl výlet moc prima, už se moc těším na další...
...jen jsme z toho byli strašně unavení.. :-)

4 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Pěkný fotky, ten Jirka má asi dobrej foťák, ty už si ten Kodak koupila? Nebo jsi ty peníze prohýřila? Tady stojí devět tisíc.

  2. Unknown řekl(a)...
     

    no, snad bych se k tomu ani nemela priznavat, ale nasla jsem ten stary fotak :-) byl v supliku, kam chodim kazdy den :-) takze fotecky jsou z myho staryho a ten Kodak teda muze pockat...

  3. Dagmarka řekl(a)...
     

    :o) Ahoj Luci!
    To je krasa! Uplne na me dychla takova nejaka vesela atmosfera. MOc hezky fotky! Pripomnela jsi mi film "Lepsi uz to nebude" ("As good as it gets" v originale), kde Jack Nicholson vola Helen Hunt a pta se ji, jestli je pripravena a sbalena na cestu do Baltimoru. Tak nevim, jestli jsi to taky videla, ale ta cast Tveho clanku znela presne jako film. :o)
    Mej se krasne, pa, D.

  4. Unknown řekl(a)...
     

    Ahoj Dasi, ten film jsem bohuzel nevidela, ale myslim, ze bych se mela zeptat George, protoze to on mi preci psal tu zpravu :-))))

Okomentovat