Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Abyste měli přehled..

Předminulý pátek jsme konečně dorazili zpátky do Oklahomy. Ten den už jsme hned spali u kamarádky, u které zůstáváme až do našeho odletu do Německa. Následující den jsme se ještě stavili v našem domě a vyzvedli si posledních pár věcí. Od té doby už dalo by se říct jen tak přežíváme, ale dá se to. U té kamarádky máme jen malinký pokojíček, kam se vejdou naše skládací postele a nic víc.
Úterky večer chodím na kurz prošívaných dek. Já sešiju všechny ty čtverečky, obdélníčky do designu, který jsem si vybrala a instruktorka si to pak vezme domů na prošití a já už to jen pak zaobroubím. Zatím jsem tam byla celkově třikrát, vlastně 2 a 1/2 krát :-), a zvládla jsem ušít dvě deky, které už jen musím zaobroubit. Docela mě to baví, pokusím se s tím pokračovat, až budeme v Německu - snažila jsem se najít nějakou firmu, co by v Čechách dělala to prošívání, ale na internetu se mi moc nepoštěstilo, tak se pak budu muset po tom podívat sama, až tam budu. Když se mi nepodaří nic najít, ta moje instruktorka to dělá za dost slušnou cenu, takže by se to dalo i posílat.
V pátek jsme byli na večeři, rozloučit se s naší kamarádkou Michelle. Její manžel je na rok v Iráku a ona odlétá do Japonska, kde teď bydlí její sestra se svým manželem. Je to tam trošku složitější - sestra té mé kamarádky je vdaná za bratra toho kamarádčina manžela. Takže bratři si vzali sestry :-) V tom Japonsku jsou kvůli letectvu. A kamarádčina sestra je těhotná, tak Michelle za ní jede, aby tam mohla být, až se miminko narodí. Mimo to tam její manžel také přijede z Iráku asi na dvoutýdenní dovolenou, kterou mají povolenou, když jsou pryč tak dlouho. No, teď jsem se do toho pěkně zamotala, tak snad to není zas až takový bordel :-) Odtamtud jsou také fotky. Na večeři jsme byli v mexické restauraci Mama Roja a po zmrzlince jsme šli na procházku při západu slunce. Bylo to moc hezký.

Minulý týden, George vyzvedl letenky do Německa. Jelikož měli všechny ostatní lety vyprodané/zadané, odlétáme až 8.srpna. Ráno letíme normálními aerolinkami do Chicaga, odtamtud do Baltimoru, kde budeme šest hodin čekat a pak přestoupíme na vojenské letadlo, které nás vezme na Ramstein AB, což je základna amerického letectva v Německu, vzdálená asi hodinku od té naší. Čekání na to letadlo bude asi hrozný, vůbec se na to netěším, ale nic s tím nenadělám, aspoň je to zadarmo. Do Německa přiletíme v pondělí, 9.srpna ráno.

0 Komentáře:

Okomentovat