Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Hlášení z Východního Pobřeží

A jé je.. tak kde začít?
Vezmu to popořádku. Ještě než jsme odjeli k Georgovým rodičům, užily jsme si s Lexie a kamarádkou Michelle bezva den ve vodním parku. Lexie se tam také moc líbilo, hezky se vyplavčila, až z toho pak usnula, jen co jsem ji po přebalení posadila do kočárku :-)

Den před odletem k nám také přišli stěhováci a zbalili všechno co jsme měli, takže teď už máme jen pět kufrů a Lexiinu postýlku. Je to na prd, ale co se dá dělat. Ještě než mi to ale všechno zbalili, dala jsem se do práce, a šila a šila, a šila a šila.. tady je několik věcí, které jsem za ten týden zvládla.

Na závěr přidávám dokumentaci, jak mi to v Oklahomě hezky vykvetlo - nevím teda jakým zázrakem, ale je to tak. Plevele mám teda na samostatnou koláž, ale to snad škoda fotit :-)

0 Komentáře:

Okomentovat