Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Boston

Na konec října jsem si naplánovala výlet do Bostonu. Touto dobou prý bývá nejkrásnější. Je to jedno z nejstarších amerických měst, tudíž jsou zde krome mrakodrapu k vidění i budovy staršího data, kvůli čemuž si ho američané velmi cení.
Celou cestu jsem podnikla naprosto sama, bez cestovní kanceláře, což je pro aupair dost neobvyklé, ale moc se mi to líbilo. Až na to sobotní počasí. Kdo by taky čekal, že na konci října bude sněžit? A navíc taková vánice? Takže celých pět hodin, co jsem byla v autobuse na cestě z New Yorku bylo krásně a proslulou Freedom Trail jsem musela podniknout naprosto mokrá a zachumelená :-)
Večer jsem si to vynahradila a vyrazila jsem do víru nočního života... Boston je proslulý nespočetným množstvím barů a klubů... a také velkou homosexuální komunitou... no, a na tu jsem narazila i já... ale bylo mi s nima dobře, s klukama... akorát ten zájem žen mohl být trochu menší... :-)
Neděle byla krásná... výlet na Harvard a do Museum Of Fine Arts... a pak tradá New York a domů...









3 Komentáře:

  1. Anonymní řekl(a)...
     

    Co to znamená, ta poslední věta??? Jak tradá domů??? Doma jsi v čechách, nikdy na to nezapomeň!!!!!

  2. Unknown řekl(a)...
     

    neboj, nezapomenu, vzdycky to tak bude... jen je ted docela slozity to formulovat...

  3. Ja:) řekl(a)...
     

    Moje budúce mesto :)

Okomentovat