Vítám všechny své přátele, rodinu i ostatní příchozí. Jak jistě víte, po ukončení střední školy jsem se rozhodla strávit rok v USA, coby Aupair. Osud tomu však přál jinak, po roce jsem se vdala a zůstala v Americe celkem 5 let. 2 roky z toho jsem pracovala jako učitelka v MŠ a před rokem a půl jsem také začala studovat, obor Child Development, neboli Dětský vývoj. Po třech letech manželství se nám 11.února 2010 narodila krásná holčička, Lexie Claire.

Jelikož manžel hned po svatbě vstoupil do amerického letectva, z původního New Jersey jsme se na chvíli stěhovali do Mississippi a pak do Oklahomy, kde jsme si koupili dům a zůstali asi 3 a půl roku. Letectvo s námi mělo ale jiné plány a poslalo nás na čtyři roky do Německa, konkrétně leteckou základnu Spangdahlem. Volné chvíle trávím šitím a následným prodejem dětských oděvů a doplňků.

Rockefeller Christmas Tree

Kdo by nechtěl vidět slavnostní rozsvícení vánočního stromu v Rockefeller Center, který znáte ze Sám doma??? Ano, i já s Georgem jsme ve středu 30. listopadu vyrazili do New Yorku... Najít místo na parkování v Manhattanu není žádná hračka, tudíž nám to zabralo docela dost času... ale nakonec jsme k vánočnímu stromu dorazili.. tedy ne až k němu, protože všude byla taková spousta lidí, že to prostě nebylo možné... ono rozsvícení mohla na vlastní očí spatřit jen hrstka šťastlivců a my s Georgem patřili ke stovkám lidí, kteří to sledovali (a mrzli při tom) na velkých televizních obrazovkách a také k miliónům dalších lidí, kteří to samé viděli z tepla svého domova v přímém přenosu... hold tenhle výlet nebyl zrovna z nejlepších... :-)



0 Komentáře:

Okomentovat